Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@04:28:04 GMT

پاناما تخلف کشتی ریاح را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۳۵۹

پاناما تخلف کشتی ریاح را تایید کرد

به گزارش وانانیوز، 

به نوشته خبرگزاری «پرنسا لاتینا» وزارت دریانوردی پاناما در بیانیه‌ای بدین منظور اعلام کرد: «ما قاطعانه استفاده کشتی‌ها از پرچم پاناما برای اقدامات غیرقانونی که جان انسان‌ها را تهدید می‌کنند را محکوم می‌کنیم و کسانی که به وضوح قوانین، کنوانسیون‌ها و توافقنامه‌های بین المللی را نقض می‌کنند، تحت مجازات قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزارت دریانوردی پاناما در بیانیه خود همچنین از لغو ثبت کشتی متخلف ریاح و بازپس‌گیری پرچم پاناما از این کشتی خبر داد.

روابط عمومی منطقه یکم دریایی سپاه، پنجشنبه گذشته از توقیف یک کشتی ‌خارجی حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط گشت‌های شناور سپاه در جنوب جزیره لارک در جزایر خلیج فارس خبر داد.

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ تاکنون چهار مرتبه نام این کشتی تغییر کرده و اکنون با نام «ریاح» در خدمت شرکتی به نام «موج البهار» مستقر در دوبی است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است

وزارت خارجه سوریه در واکنش به وتوی آمریکا اعلام کرد، که آمریکا با این کار لکه ننگ دیگری به سوابق این کشور در ضربه زدن و تضعیف پایه‌های اقدام جمعی بین‌المللی و جهت گیری کورکورانه به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل افزود.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه سوریه امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است که با این کار لکه ننگ دیگری به سوابق این کشور در ضربه زدن و تضعیف پایه‌های اقدام جمعی بین‌المللی و جهت‌گیری کورکورانه به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل افزود.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه تاکید کرد که ممانعت آمریکا از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی دارای حاکمیت در خاک فلسطین تنها به طولانی شدن وضعیت ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه منجر می‌شود، که در اصل ناشی از ادامه اشغال سرزمین عربی توسط اسرائیل و اعمال فجیع‌ترین جنایات تجاوزکارانه علیه ملت فلسطین است.

ایالات متحده در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، از تصویب قطعنامه‌ای که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این سازمان توصیه شده بود، جلوگیری کرد. ۱۲ عضو شورای امنیت از جمله روسیه و چین به تصویب این سند رای مثبت دادند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست
  • امیرعبداللهیان: پرچم ایران بالاست