Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:15:29 GMT

خانه‎باغ‎های فاقد کد‎پستی با نفت گرم نمی‎شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۵۴۲

خانه‎باغ‎های فاقد کد‎پستی با نفت گرم نمی‎شوند

مجتبی شکوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نخستین بار در استان، سهمی از نفت سفید به مالکان خانه باغ ها اختصاص یافته و بر این اساس، تنها به افرادی که کد پستی داشته باشند، نفت سفید تعلق می گیرد.

وی افزود: پیش از این، خانه باغ ها مشمول سهمیه نفت سفید نمی شدند و مالکان این اماکن، در تامین این سوخت با مشکل روبه رو بودند که به ناچار به صورت غیرمجاز سوخت خود را تهیه می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی توزیع نفت سفید، توزیع این فرآورده سوختی برای خانه باغ ها با همکاری اداره پست و با ارائه کد پستی، امکانپذیر شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: به ازای هر خانه باغ، ۲۰۰ لیتر نفت سفید در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی درباره توزیع سوخت میان دارندگان موتورپمپ های کشاورزی نیز گفت: توزیع سوخت میان کشاورزان هم با معرفی شرکت آب منطقه ای انجام می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان سوخت تعلق گرفته به کشاورزان، بر اساس سطح زیر کشت محصول محاسبه و تعیین می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و ۴۴ درصد جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

۷۱۸۵/‏‬۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفت سفید خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران

قبرستان سفید چاه را یکی از عجایب ایران می‌دانند که در شهرستان بهشهر، بخش یانه‌سر، روستای سفید چاه واقع شده است.

قبرستان سفید چاه مربوط به دوره تیموریان است و از نخستین گورستان‌های مسلمانان در ایران به شمار می‌آید. این اثر به‌عنوان یکی از جا‌های دیدنی استان مازندران، در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۱ با شماره ثبت ۷۸۴۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران