Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ارزش ریالی این پرونده ها ۱۰۳ میلیارد ریال است که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
علی امیدبخش افزود: عمده پرونده های تشکیل شده در زمینه های مختلفی شامل احتکار، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه کالاهایی مانند لوازم یدکی، برنج های وارداتی، لوازم خانگی، شکر، مواد اولیه پتروشیمی، ورق های فلزی، گوشت منجمد و نهاده های دامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عزم جدی دستگاههای نظارتی و قضایی شهرستان سبزوار در برخورد با تخلفات اقتصادی اضافه کرد: سال گذشته نیز از تعداد ۱۹ هزار و۳۷۰ مورد بازرسی انجام شده هزار و ۲۶۱ فقره پرونده به ارزش ریالی حدود ۲۹۰ میلیارد ریال به تعزیرات و مراجع قضایی ارسال شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می کند.
امید بخش افزود: با پیگیری های دادستان شهرستان سبزوار شعبه ای از شعب دادسرا به رسیدگی فوری به جرائم واحدهای صنفی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک به احتکار عمده و تخلیه بار حتی در منازل مسکونی را با واحد بازرسی و نظارت این اداره و یا با تلفن ۱۲۴ درمیان بگذارند.
حدود ۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت نانوای متخلف در یزد

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده تخلف واحد صنفی نانوایی به دلیل کم فروشی نان به میزان بیش از پنج میلیون ریال و تکرار تخلف در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر پرداخت ۲۷۳ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال جریمه نقدی معادل ۵۰ برابر میزان کم فروشی و نصب پارچه تخلف به مدت ۲ ماه و تعلیق پروانه کسب و تعطیلی محل کسب به مدت ۶ ماه محکوم کرد.

مهاجریان مقدم گفت: با گذشت زمان قانونی و قطعی شدن حکم پرونده توسط اداره اجرای احکام رای صادره اجرا شد. 

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، بازرسان جهاد کشاورزی این گزارش تخلف را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • واحد عرضه کننده گوشت تاریخ مصرف گذشته در قشم پلمب شد
  • ثبت ۳۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • ۲هزار پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد