Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:10:53 GMT

درگیری شدید نیمار با لئوناردو به خاطر بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۶۷۶

درگیری شدید نیمار با لئوناردو به خاطر بارسلونا

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در رختکن این باشگاه با مدیر ورزشی تیم درگیری شد تا یک قدم دیگر به جدایی نزدیک شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، به نظر می‌رسد که نیمار به یک معضل و مشکل بزرگ برای پاری سن ژرمن تبدیل شده است. این بازیکن برزیلی بعد از دو فصل حضور در پاری سن ژرمن می‌خواهد که این تیم را ترک کند و به بارسلونا برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران و سران باشگاه پاریسی نمی‌خواهند که نیمار را به راحتی از دست بدهند. آنها با رقم بسیار بالایی که برای فروش این بازیکن اعلام کرده‌اند می‌خواهند که مانع جدایی او شوند و این چیزی است که باعث ناراحتی و عصبانیت نیمار شده است.

روزنامه اسپورت نوشت که نیمار در رختکن پاری سن ژرمن درگیری شدید لفظی با لئوناردو داشته است.

به نوشته این روزنامه اسپانیایی، در رختکن لئوناردو از نیمار می‌خواهد که دیگر دست بردار قضیه جدایی شود و به بارسلونا فکر نکند اما این اظهارنظر با واکنش تند نیمار مواجه می‌شود و باعث درگیری شدید لفظی دو طرف می‌شود که در نهایت با وساطت بازیکنان قضیه حل و فصل می‌شود.

بسیار بعید است که با این شرایط نیمار در پاری سن ژرمن باقی بماند. او در روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی برای تیمش درست کرده؛ از دیر ملحق شدن به تمرین تا منتشر کردن ویدئو با پیراهن بارسلونا و یادآوری شکست 6 بر یک پاری سن ژرمن در نوکمپ.

علاوه بر بارسلونا احتمال حضور نیمار در رئال مادرید و حتی یوونتوس هم وجود دارد. روزنامه ایندیپندنت نوشت که احتمال معاوضه نیمار با گرت بیل هم وجود دارد و شاید او راهی رئال مادرید شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيمار تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!

هواداران بارسلونا بی‌خیال عثمان دمبله نمی‌شوند.

طرفداری | عثمان دمبله در بازگشت به بارسلونا با خشم هواداران بلوگرانا روبرو شده است.

به گزارش لوپاریزین و به نقل از اسپورت، هنگامی که اتوبوس پاری سن ژرمن روز دوشنبه به شهر بارسلون رسید، دمبله توسط هواداران کاتالونیایی مورد تمسخر و توهین قرار گرفت. این وینگر فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های اسپانیایی نشان می‌دهد که دمبله با الفاظ توهین‌آمیز هواداران بارسلونا روبرو شده است. با این حال، این بازیکن فرانسوی که سرش در گوشی تلفن همراهش بود، هیچ واکنشی به این توهین‌ها نشان نداد.

دمبله در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در پارک دو پرنس برابر تیم سابقش گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند، اما پاری سن ژرمن در آن بازی با نتیجه 3-2 شکست خورد. سایر بازیکنان فرانسوی پاری سن ژرمن با خشم کمتری از سوی کاتالانی‌ها روبرو شدند. یکی از نکات جالب‌توجه نحوه برخورد هواداران بارسلونا با ام باپه بود. کیلیان ام باپه که انتظار می‌رود در تابستان به رئال مادرید بپیوندد، حتی مورد تشویق هواداران بارسلونا قرار گرفت.

استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن عثمان دمبله در شهر بارسلون

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم