Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مطلب زیر روایت تامل برانگیز یک زائر حرم امام رضا (ع) درباره اتفاق غیر معمول در مشهد را می خوانید.


به گزارش شریان نیوز،یک فعال در شبکه های اجتماعی نوشت: بعد از یکسال میری مشهد زیارت امام رضا (ع) توقع داری حُرمت حریم امام رعایت بشه. این آقا اونقدر حُرمت داره که ارمنی و یهودی و بودایی وقتی به حریمش میرسن مراعات میکنن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تا محله اونورتر خانمی تقریبا بد حجاب با سگش رد میشه و فقط نگاه میکنی که رعایت کنن، ولی یهو بهت حمله میکنه!

میگی ببخشید خانم شما هم بد حجابی و هم سگ‌گردانی میکنی که تخلفه، طلبکارم هستی؟ همراهش تهدیدت میکنه که این خانم وکیله، حرف دهنتو بفهم، میده پدرتو دربیارن! خودشم همچنان داره غُرغُر میکنه و میترسونه که میدم باهات برخورد کنن! ‏میگم شماره خانم وکیل رو بدید میخوام شکایت کنم از ایشون و در کمال ناباوری، خیلی مطمئن شماره میدن، رد میشن و با هم میخندن!
این عکس‌ها نمونه‌ست که حتی در اکانت عمومیش موارد تخلفش رو آزادانه گذاشته ، ما که از شکایت و این حرفا کارمون گذشته ، شماره این خانم هم محفوظ تا بدم بررسی کنند.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که باید نیروی انتظامی فضای عمومی جامعه را سلامت حفظ کنند و اجازه ندهند که گناه در جامعه علنی شود، تا عفت عمومی در جامعه رعایت شود، دستگاه‌ها قوی‌تر عمل کرده اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری بابیان اینکه دستگاه‌ها در زمینه حجاب وعفاف در دانشگاه‌ها و مدارس خوب ایفا نکردند، گفت: مسئولان فرهنگ وارشاد اسلامی در زمینه مد لباس و پوشش وجلوگیری ازتولید لباس‌هایی که به عفاف عمومی ضربه می‌زند موظف هستند نظارت داشته باشند و تولید کنندگان را تشویق به تولید لباس‌های مناسب با حجاب عمومی کنند.


دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان افزود: این موضوع این‌گونه نیست که صرفاً در دستگاه انتظامی باشد؛ بلکه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضائی استان هم برای رعایت قانون در جامعه هماهنگ با همدیگر به صحنه آمدند.


او گفت: همه دستگاه‌های دولتی، بسیج وسپاه، ستاد امربه معروف ونهی از منکربا محوریت دادگستری و دادستانی استان اصفهان در طرح مبارزه با بی‌حجابی و بدپوششی و برای پیاده سازی عفت عمومی در جامعه در کنار پلیس هستند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری افزود: مردم جامعه نیز بیشتر موافق این کار هستند و تعداد اندکی هم که نسبت به این موضوع در فضای غبارآلود شناختی قرار گرفتند و در پوشش و حجاب آنها ضعف ایجاد شده با یک آگاهی دادن و مشاوره به لطف خدا آگاه می‌شوند و در این موضوع همکاری می‌کنند.


او  گفت: از لحظه آغاز طرح نیروی انتظامی بیشتر افراد نشان دادند که یا خودشان رعایت می‌کنند یا تذکرات را به‌خوبی می‌پذیرند و مراعات می‌کنند و دستگاه‌ها همه به‌خوبی پای‌کار آمدند.


دبیر ستاد امربه معروف اصفهان افزود: طبق قانون، وظیفه ستاد مطالبه‌گری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که با همکاری گروه‌های مردمی از آغاز سال جدید در ایام نوروز، فعالیت‌های فرهنگی خوبی در جامعه ایجاد کردیم و در حوزه تذکر لسانی نیز گروه‌های مردمی تذکر در شأن شهروندان ایرانی داده‌اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری گفت: ستاد امر به معروف ونهی از منکر ۲۰ بازرس در دستگاه‌های حاکمیتی بر قوانین مربوط به حجاب وعفاف وفعالیت‌های فرهنگی در ادارات و بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های این ستاد مردم را به توصیه در رعایت حجاب وترویج فرهنگ حجاب وعفاف دعوت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها