Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: نظارت بر روند نوسانات قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در قزوین تشدید می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر استمرار نظارت شدید بر بازار و نرخ کالاها، بیان کرد: ذخیره سازی نهاده‌ ها و برخی اقلام مورد نیاز مردم باید ادامه داشته باشد تا کمبودی در بازار احساس نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: با وجود کاهش برخی کالاها که باید تأثیر آن در بازار هم مشهود باشد ولی این مسئله به صورت محسوس برای مردم اتفاق نیفتاده است.

 

وی اضافه کرد: طی سه ماه اخیر دام زنده روند کاهشی داشته و انتظار می ‌رود این روند در بازار هم اتفاق بیفتد و مسئولان بازرسی و نظارتی باید این مسئله را بررسی کنند.

 

حبیبی نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی به ویژه کارخانجات آرد را ضروری دانست و بر جلوگیری از قاچاق برخی‌ های کالاهای حساس و استراتژیک مانند آرد تأکید کرد.

 

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین هم در این جلسه گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ گرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

 

«سعید نبیل» یادآور شد: همچنین نرخ شهریه مهدهای کودک در استان نسبت به سال گذشته حداکثر ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مقام معظم رهبری روزنامه بوشهر شیراز خراسان جنوبی حج ارزانی شبستان بیرجند کالاهای اساسی افزایش قیمت استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست