Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:17:50 GMT

نخستین کاروان حاجیان بوشهری عازم سرزمین وحی شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۷۹۷

نخستین کاروان حاجیان بوشهری عازم سرزمین وحی شدند

جانشین مدیریت حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال ۸۱۱ زائر بوشهری در قالب هفت کاروان و چهار پرواز از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) از فرودگاه بین المللی بوشهر به فرودگاه جده اعزام می شوند.

حسین ویسه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دومین کاروان که شامل زائران شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان است ساعت ۶:۳۰ صبح روز یکم مرداد ماه، کاروان سوم که زائران شهرستان‌های دیر، کنگان و جم را در بردارد ساعت ۱۲:۳۵ ظهر همان روز اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چهارمین کاروان حاجیان بوشهری مربوط به اهل تسنن نخل تقی، عسلویه و هرمزگان است که ساعت ۲۳:۳۰ اول مرداد ماه به جده پرواز می کنند.

ویسه گفت: حاجیان بوشهری امسال مدینه بعد هستند و تاریخ برگشت آنها یکم شهریورماه اعلام شده اما ساعت پرواز آنان اعلام می شود.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان بوشهر گفت: کوچکترین سن حاجیان مرد بوشهر ۲۵ و بزرگترین ۸۰ سال و در بخش بانوان نیز کوچکترین زایر ۱۸ و بزرگترین ۸۵ سال سن دارند.

وی اضافه کرد: ۵۵ درصد زائران خانه خدا از استان بوشهر مردان و ۴۵ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مدینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دومین شعرخوانی محمدحسین ملکیان شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در نخستین شب چهارمین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر

این شعر که بخصوص در وضعیت کنونی و پس از عملیات وعده صادق بیشتر مشهور شده است، سروده شاعر جوان اصفهانی محمد حسین ملکیان است که او نیز تا مرحله پایانی مسابقه سرزمین شعر بالا آمد.

او از جمله چندین شاعر جوان و خوبی است که در سالهای اخیر از شهرهای استان اصفهان به شعر امروز ایران معرفی شده اند. ملکیان که پیشتر برگزیده جشنواره شعر فجر هم شده است، کتاب هایی همچون نت‌های گریه دار، جمع مکسر، توارد شخصی، بدبیاری  و تفسیر آه را منتشر کرده است و در شعر آیینی هم از شاعرانی است که بسیاری از سروده هایش را در مجامع مذهبی می خوانند.

تعداد بازدید : 10 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | دومین شعرخوانی محمدحسین ملکیان شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در نخستین شب چهارمین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند