Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:27:38 GMT

درباره کمدی «بالشت»

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۸۷۰

درباره کمدی «بالشت»

تئاتر کمدی "بالشت" به نویسندگی و کارگردانی علی قیومی، از یکم مردادماه در سینما فلسطین روی صحنه می‌رود.
علی قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اشاره به داستان تئاتر «بالشت» اظهار کرد : داستان این تئاتر درباره خانواده‌ای است که پدر آن‌ها به سفر مکه می‌رود اما هواپیمای حامل او حین برگشت در تایلند سقوط می‌کند!
وی ادامه داد: قضاوت کردن و بحث اعتیاد و فرزند پروری، از جمله موضوعاتی است که در این تئاتر به آن پرداخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیومی، بازیگران تئاتر «بالشت» را چنین معرفی کرد: در این تئاتر بنده به همراه بازیگرانی چون اکبر دباغیان، مرتضی ریحانی، احمد نخودیان، رضا کریمی، آسیه بنی طبا، ملیکا میرتقی و پویا کریمی ایفای نقش می‌کنیم.
این کارگردان تئاتر با اشاره به علت اجرای کمدی «بالشت» در سالن سینما گفت: زمانی در این سالن، تئاتر اجرا می‌شد و مردم از شهرهای مختلف به عشق دیدن تئاتر به اصفهان می‌آمدند. تئاتر مکتب اصفهان، روزی سوغاتی این شهر بود. تصمیم گرفتم بار دیگر در سالن سینما فلسطین تئاتری را روی صحنه ببرم تا یادی از آن روزهای خوب کرده باشم.
به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای تماشای تئاتر کمدی «بالشت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا نصری می‌توانند با تهیه بلیت از سایت پارتاک تیکت، از یکم مردادماه، هر شب رأس ساعت 20:15 به سینما فلسطین مراجعه کنند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان پدر تایلند خانواده عشق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری