Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@05:23:23 GMT

امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۸۷۴

امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه خبر:
براساس قانون اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیر فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1397 خود را به طور الکترونیکی ارائه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.
 
سازمان امور مالیاتی شرط برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی، نرخ صفر و معافیت مالیاتی برای مودیان مالیاتی را ارائه اظهارنامه در موعد مقرر عنوان کرد و افزود: انجام نشدن این موضوع، موجب تعلق جریمه برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری خواهد شد و این جریمه غیرقابل بخشودگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر