Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در تعقیب و گریز دو نفر سارق در حوالی میدان فردوسی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند عدد تیر هوایی کردند.

لازم به ذکر است ماموران ضمن متوقف کردن موتورسیکلت سارقان، هر دو سارق را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که واشنگتن خواستار انجام‌ تحقیقاتی در رابطه گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، کربی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا آمریکا شفاف‌سازی درخصوص گورهای دسته جمعی پیدا شده در نوار غزه دریافت کرده است، گفت: این مسئله به همتایان اسرائیلی ما مرتبط است. شما صحبت‌های روز گذشته جیک سالیوان را شنیدید. ما خواستار تحقیقات در این زمینه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واشنگتن به تعامل با رژیم صهیونیستی در این رابطه ادامه می‌دهد، عنوان کرد: ما خواستار دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم.

شبکه الجزیره، یکشنبه گذشته، گزارش داد که مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با ۱۸۰ جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. سه‌شنبه گذشته نیز، شبکه سی‌ان‌ان با نقل قول از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این محل کشف شده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در پی عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس در ۷ اکتبر که با هدف ادعایی «نابودی حماس» انجام شده، تاکنون موجب کشته شدن بیش از ۳۴ هزار نفر از فلسطینیان، از بین رفتن ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی این منطقه و آواره شدن ۸۵ درصد از مردم آن شده است.

محاصره انسانی غزه موجب شده است کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی، دارو و تجهیزات پزشکی احتمال بروز فجایع انسانی، از جمله قحطی، گرسنگی و شیوع بیماری‌های واگیردار افزایش پیدا کند. رژیم صهیونیستی در حملات خود اهداف غیرنظامی مانند مدارس، مساجد، کلیساها، پناهگاه‌ها و بیمارستان‌ها را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود