Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@15:57:04 GMT

کاهش قیمت ها از زبان وزیر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۹۴۰

کاهش قیمت ها از زبان وزیر

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه خبر:
رحمانی با بیان اینکه قیمت کالاها از جمله 100 قلم کالای اساسی پر مصرف را هر روز رصد می کنیم گفت: بخش قابل توجهی از کالاهای اساسی قیمت کاهشی دارند.
به گفته وزیر صنعت تعداد خودروهای داخل پارکینگ های خودرو سازان کاهش یافته و اگر یک خودرو قابل عرضه باشد و خودرو سازان آن را عرضه نکنند به طور قطع با آنها برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی با اشاره به  نقدینگی دو هزار میلیاردی در جامعه و آثار ویرانگری که دارد افزود: در تلاشیم این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم.
وزیر صنعت با اشاره به وابستگی 90 درصدی  نظام تامین مالی تولیدکنندگان به بانک ها افزود بازار سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری را جایگزین بانکها خواهیم کرد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌

آفتاب‌‌نیوز :

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره گلایه متقاضیان سامانه یکپارچه از گرانی قیمت پژو پارس، اظهار داشت: در مورد قیمت جدید پژو پارس، شورای رقابت مسئول، سیاستگذار و قیمت‌گذار است.

وزارت صمت مجری سیاست‌های ابلاغی شورای رقابت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صمت قانونا سیاستگذار قیمت‌گذاری خودرو نیست، ما فقط مجری سیاست‌هایی هستیم که به ما ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص سامانه یکپارچه خودرو نیز گفت: در این خصوص سیاست شخصی خودم را عنوان می‌کنم ما معتقدیم که وزارت صمت سیاستگذار است و مجری نیست. سامانه یکپارچه توسط مسئول مربوطه با این قصد ایجاد شد که کمترین تقلب را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت بر فروش خودرو اعمال شود. 

وزیر صمت اظهار داشت: ما به سمتی در حال حرکت هستیم که مردم دغدغه خودرو نداشته باشند و مردم خودشان با خودروسازان طرف باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌
  • قول وزیر برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند