Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@11:28:42 GMT

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۹۴۹

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان هندیجان کشف شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر یکشنبه با بیان خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با رصد و کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل این کالاهای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو ۲۳ دستگاه ماینر و ۴۶ دستگاه پاور و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: سودجویان و اخلالگران در اقتصاد داخلی کشور نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پیش از این نیز در ۲۸ تیرماه جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز خبر داده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خوزستان بیت کوین ارز دیجیتال استخراج بیت کوین کشف قاچاق حمید بقایی طرح مسکن اقساطی کمیته امداد مرتضی بختیاری نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی پرویز فتاح سید جواد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان رودبار خبر داد.   به گزارش ایسنا؛ سردار حسین حسن‌پور امروز ۷ فروردین در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.   وی گفت: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود، مشکوک شده و پس از بررسی، ۴ عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.   جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزار اول قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.   این مقام انتظامی با اعلام اینکه قاچاق عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان