Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری آمل از اتمام عملیات آسفالت فاز یک بلوار ولایت جنوبی آمل به مساحت 8 هزارمتر مربع آسفالت در بلوار ولایت جنوبی خبر داد.به گزارش بلاغ،به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، علی محمد مقدس اظهار کرد: عملیات آسفالت فاز یک بلوار ولایت جنوبی آمل به مساحت 8 هزار متر مربع در بلوار ولایت جنوبی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه ولایت جنوبی در نخستین روز مرداد سال 1395 پس از تهیه نقشه‌های اجرایی در دو فاز شروع به کار کرد.

سرپرست شهرداری آمل با بیان اینکه آسفالت فاز دوم به مساحت 3 هزار متر مربع در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مشکلات اجرایی همانند وجود نهر در محل اجرای پروژه رفع شده است.

این مسؤول با اشاره به عملیات اجرایی انجام شده پیشرفت فیزیکی پروژه ولایت جنوبی را تا این لحظه حدود 70 درصد ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم وجود مشکلات فراوان اقتصادی که شهرداری‌ها با آن مواجه هستند سعی داریم با حمایت شورای اسلامی شهر و شهروندان در برنامه‌ریزی منسجم این پروژه در مدت زمان مطلوب به پایان برسد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست

عضو شورای شهر قزوین گفت: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه علنی شورای شهر قزوین که در تالار مردم این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا در سال جاری نسبت به راه اندازی نهضت آسفالت برای رضایت‌مندی بیشتر شهروندان اقدام کنیم. مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها رضایت ندارند؛ چرا که موجب صدمه و آسیب به خودروها و همچنین مشکل در تردد عابران پیاده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین با بیان اینکه می‌توانیم از اردیبهشت‌ماه کار روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر قزوین را آغاز کنیم، گفت: خواستار همراهی مدیریت ارشد استان در بازگشایی معبر سبزه‌میدان هستیم.

چگینی ادامه داد: با توجه به ترافیک ایجاد شده در معبر پیغمبریه ضرورت دارد تا با همراهی و همدلی مسئولین ارشد استان شاهد بازگشایی معبر سبزه‌میدان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت بیشتر شهرداری از پیمانکاران شد و گفت: برخی از پیمانکاران شهرداری مطالبات کلانی از شهرداری دارند، اما همچنان پای کار هستند و در بزنگاه‌های اقتصادی پروژه‌های عمرانی را انجام می‌دهند. بنابراین باید از این گونه پیمانکاران حمایت شود.

عضو شورای شهر قزوین در ادامه بر لزوم نظارت بیشتر در نحوه پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان قراردادی تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید بر نحوه پرداخت به موقع حقوق پرسنل قراردادی نظارت‌های بیشتری داشته باشد تا حقی از این پرسنل ضایع نشود.

کد خبر 745601

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود