Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@16:35:53 GMT

پشت پرده انتقال انصاری‌فرد به لیگ قطر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۰۳۶

پشت پرده انتقال انصاری‌فرد به لیگ قطر

کریم انصاری فرد تأکید دارد موقتاً به آسیا آمده و شرایط آمادگی‌اش طوری است که خیلی زود دوباره به اروپا بازمی‌گردد و کارش را در این قاره از سر می‌گیرد.

به گزارش مشرق، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی با تصمیمی ناگهانی به فوتبال آسیا بازگشت. او که می‌توانست همچنان در اروپا به کارش ادامه دهد، تصمیم گرفت لیگ قطر را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل هم کاملاً مشخص است؛ پول. انصاری‌فرد در اروپا پول آنچنانی درنیاورد. به غیر از درآمد خوب در المپیاکوس او در باشگاه‌های اوساسونا، پانیانیوس و ناتینگهام فارست درآمد خوبی نداشت. محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن هم از رابطه خود در فوتبال قطر استفاده کرد و این بازیکن را به دوحه برد تا با باشگاه السیلیه امضا کند. همه امیدوارند کریم در قطر موفق باشد ولی با توجه به سوابق چنین انتقالی خیلی‌ها بدبین هستند.

بیشتر بخوانید:

کریم انصاری فرد به لیگ ستارگان قطر پیوست

فاضلی روزی هم دژاگه را از انگلیس به قطر برد تا در العربی بازی کند. این انتقال زندگی اشکان را به طور کلی عوض کرد. او درآمد سنگینی از العربی داشت. در دوره‌ای حتی با این باشگاه به مشکل خورد. می‌خواست از قطر خارج شود ولی باشگاه العربی به عنوان کفیلش اجازه خروج این بازیکن را نمی‌داد. او هر روز هم مجبور بود به تمرین تیمش برود. یعنی العربی پول را داد ولی از طرفی با این بازیکن رفتار بدی داشت. فاضلی در گذشته رضا گوچی را هم از انگلیس به باشگاه الکویت برد که این انتقال هم موفق نبود. البته رضا خیلی زود دوباره به اروپا بازگشت و با درخشش در هلند جایگاه خود را ثابت کرد. حالا هم نوبت به انتقال انصاری‌فرد به قطر رسیده است. رقم انتقال او هم به السیلیه بالاست. طوری است که می‌تواند زندگی کریم را در آینده تأمین کند. این بازیکن تأکید دارد موقتاً به آسیا آمده و شرایط آمادگی‌اش طوری است که خیلی زود دوباره به اروپا بازمی‌گردد و کارش را در این قاره از سر می‌گیرد.

از سویی کارلوس کی‌روش هم دیگر در تیم ملی نیست که بگوید بازیکنان به لیگ قطر نروند. کریم هم به همین خاطر آینده و زندگی شخصی‌اش را در اولویت قرار داد و به باشگاه السیلیه قطر ملحق شد. اما او در این کشور شدیداً تحت فشار خواهد بود. قطری‌ها به هر بازیکنی پول زیاد بدهند از او توقع زیادی برای درخشش دارند. انصاری‌فرد هم قرار است یک تنه بار مسئولیت خط حمله تیمش را به دوش بکشد. آیا اتفاقی که برای اشکان و رضا گوچی افتاد برای کریم هم می‌افتد؟ یا اینکه او مثل دوران حضورش در یونان باز هم خوش می‌درخشد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی کریم انصاری فرد السیلیه لیگ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات

نماینده تبریز گفت: رأی دادن آقای احمدی‌نژاد هم یک نوع اعتراض بود که لحظه آخر رفتند رأی دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره رای دادن لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.

*آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواستند رأی دهند که آخرین لحظه رفتند رأی دادند؟

رأی دادن آقای احمدی‌نژاد هم یک نوع اعتراض بود که لحظه آخر رفتند رأی دادند.

*یعنی احمدی‌نژاد از اول نمی‌خواست در انتخابات رأی دهد ولی لحظه آخر رفت و رأی داد؟

باید از احمدی‌نژاد سوال کرد، من از او اطلاعی نگرفتم. اما احمدی‌نژاد در حال حاضر برای اینکه از خودش رفع اتهام کند، رأی داد چرکه برخی می‌گویند که چشم احمدی‌نژاد به پساجمهوری اسلامی است، لذا برای اینکه این اتهام را از خودش دور کند، با وجود اینکه پزشک به او گفته بود به دلیل عمل جراحی روی پلک چشم‌هایش، نباید در معرض باد و هوا قرار بگیرد، اما صرفاً برای اینکه اثبات کند که نگاهش به پسا جمهوری اسلامی نیست رفت و در انتخابات شرکت کرد.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر