Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، پایگاه خبری بلومبرگ براساس یک نظرسنجی گزارش داد که تعداد شهروندانی که در ایالات متحده به آمریکایی بودن خود افتخار می‌کنند به شدت کاهش یافته است. 

براساس این گزارش، تعداد شهروندانی که می‌گویند خیلی یا فوق العاده افتخار می‌کنند که آمریکایی هستند به کمترین میزان خود از سال 2001 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌گوید که در حال حاضر کمتر از 50 درصد از آمریکاییها به آمریکایی بودن خود افتخار می‌کنند که بسیار از کمتر از 70 درصدی است که در سال 2004 در نظرسنجی‌ها به دست آمده بود. علت این ریزش نیز کاهش شدید حس وطن پرستی دموکراتها و افراد مستقل از زمان روی کار آمدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهور این کشور است. 

طبق این نظرسنجی، تنها 22 درصد دموکراتها می‌گویند که از آمریکایی بودن احساس غرور می‌کنند. این آمار برای جمهوریخواهان 76 درصد است. در میان اقشار مختلف نیز زنان، لیبرالها و جوانان حس وطن پرستی کمتری نسبت به سایرین دارند.

از زمان روی کار آمدن ترامپ، رویکرد زن ستیزانه و همچنین مهاجر ستیزانه وی باعث به وجود آمدن تنشهایی در جامعه آمریکا شده است. برخی کارشناسان معتقدند که سیاستهای ترامپ جامعه ایالات متحده را دچار شکاف شدید کرده است. 

به دنبال اظهارات اخیر وی علیه چهار زن مهاجر عضو کنگره آمریکا، بسیاری از منتقدان ترامپ را به نژادپرستی متهم کرده‌اند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • قیمت طلا سقوط کرد