Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،خسرو بهرامی نژاد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب گفت: ۶۶ هزار و ۵۳۰ متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

وی افزود: ارزش زمین رفع تصرف شده ۲۰۰ میلیون تومان است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب گفت: در برخورد با متصرفان و دفاع از حقوق ملی و بیت المال لحظه‌ای تردید نخواهیم کرد و متخلفان و متجاوزان به عرصه‌های طبیعی برابر قانون و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند تا اراضی ملی متعلق به عموم از دستبرد فرصت طلبان محفوظ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نژاد افزود: خط تلفن ۱۵۰۴ به عنوان پل ارتباطی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف از اراضی ملی سریعا گزارش شود تا اقدامات لازم انجام و مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ز


رفع تصرف ۶۶ هزار متر مربع زمین ملی در میناب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل

 

به گزارش تابناک به نقل از موج ،محمود قلی‌زاده گفت: به دنبال گشت‌زنی و کنترل مسئول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام مختصات محل اجرا، مشخص شد فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در استان را دارد با سوء‌استفاده از موقعیت خود و آشنایی به محل نسبت به فروش سه قطعه زمین از منابع ملی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: زمین‌ها به متراژهای ۱۸۵ ، ۲۰۰ و ۱۲۰ متر بوده و مستندات نشان می‌دهد افرادی که این زمین‌ها را خریده‌اند، از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند و بنابراین پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و در اسرع وقت به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به افرادی که زمین‌های مشکوک و بدون استعلام از منابع طبیعی خریداری کرده‌اند، توصیه کرد جهت اطمینان خاطر از غیر ملی بودن اراضی خریداری شده، نسبت به استعلام از این اداره کل اقدام کنند.

قلی‌زاده از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی، مراتب را با شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۲ میلیارد ریالی در لنگرود
  • رفع تصرف اراضی ملی در لنگرود