Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آمل ،شهردار بابکان با اشاره به  اجرای طرح مطالعاتی محدوده شهر که برای همه ی شهرها ضروریست اذعان داشت بیش از نیمی از  این کار شایسته توسط خود شهرداری تهیه شده و طرح مذکور در حال حاضر به تایید شورای اسلامی محترم شهر رسیده و پس از نششت با مالکان نساجی بابکان، جهت تصویب به مراجع ذیصلاح استانی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر فاطمی در پایان افزود؛ فاز اول پروژه خیابان اصلی شامل احداث دیوار حائل به طول ۴۰ و به ارتفاع ۴ متر و همچنین احداث جدول-کانیوو، رفیوژ، زیرسازی و اسفالت به طول بیش از ۲۰۰ متر، در عرض ۲۵ متر تا پایان شهریور قابل بهره برداری می شود.

۴۶

کد خبر 1282126

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران شوراهای شهر جاده نفتکش باشگاه استقلال ایران و انگلیس ایران و آمریکا انگلیس باشگاه پرسپولیس خودرو سینمای ایران تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات دور دوم مجلس شورای در 22 حوزه انتخابیه انجام می‌شود و انتخابات در هشت حوزه از این مجموع به‌ صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم در دور دوم انتخابات، اضافه کرد: مردم با حضور و شکوه بیشتری در این دور از انتخابات مشارکت کنند.

مصوبه احداث «سد معشوره» روی میز وزارت نیرو/ تعطیلی پروژه حیاتی لرستان در 4 دولت

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌ جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: تحقق احداث سد معشوره با 900 میلیون مترمکعب آب به بازه زمانی طولانی نیاز دارد.

وحیدی با تأکید به اینکه مقدمات احداث سد معشوره انجام شده‌ است، یادآور شد: فرایند قانونی و مصوبات این سد طی و اخذ شده‌‌ و منابع مالی نیز تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به راه‌آهن لرستان، بیان کرد: این پروژه 51 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و رفع مشکل حقوقی راه‌آهن لرستان در دستور کار است.

وزیر کشور با بیان اینکه لرستان مورد توجه و حمایت دولت است، اعلام کرد: منابع مالی و ارزی تعیین‌ شده برای این استان محقق می‌شود.

وحیدی با تأکید به سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در لرستان، گفت: این اقدام در توسعه این استان اثرگذار است.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • حال و روز ناخوش زیرسازی معابر در روستای مال سیدی ایذه + فیلم