Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فرزاد دهقانی در این آیین با بیان اینکه همه مسئولین ادارات شهرستان بسیجی هستند اظهار داشت:اعتقاد داریم که همه مسئولین ادارات شهرستان بسیجی هستند و به عنوان مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن حرکت می کنند.   وی در ادامه با اشاره به تغییر مسئول بسیج کارمندان در شهرستان گفت:بهر حال تغییر و تحول در هر نهاد و دستگاهی مقوله ای عادی و طبیعی است و هر دو بزرگوار از نیروهای ارزشی و بسیجی شهرستان بشمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اضافه کرد: مهم نیست که ما در چه پست و مقامی مشغول به کار هستیم، مهم خدمتی است که باید انجام شود.    سرهنگ اسلامی فرمانده پایگاه بسیج شهرستان خمیر نیز در این جلسه اظهار کرد: کارمندان بسیجی باید در کارهای انقلابی پیشقدم باشند و در جهت کمک به اقشار ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند.   فرمانده بسیج شهرستان خمیر همچنین با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای نباید مسئولان را از خدمت به مردم غافل کند اظهار کرد:حل مشکلات مردم و خدمت به آنان بایستی در اولویت کار بسیج کارمندان باشد.  

سرهنگ اسلامی در خاتمه از زحمات خداداد مسئول سابق بسیج کارمندان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد حضور زرنگاری در این منصب ، منشا خیر و برکت فراوانی برای شهرستان باشد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج دستگاه های اجرایی معارفه معاون سیاسی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم.


بسم الله الرحمن الرحیم 

《إِنَّا مِنَ الْمُجرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ》

پس از سکوت و انفعال بی شرمانه‌ی شورای امنیت سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین المللی، سرانجام موعد عمل به وعده‌ی انتقام فرارسید وباری دیگر، صدق گفتار سران جمهوری اسلامی ایران بر همگان اثبات شد.

این تازه، آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه براین حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش میداند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند ک نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی گناه پایمال شود.

با گرامی داشتن یاد شهید طهرانی مقدم، شهید سلیمانی، شهید موسوی، شهید زاهدی، شهید رحیمی و سایر شهدای راه طریق قدس، جامعه دانشگاهی و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور، کوهبنان در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌دارد و استمرار پیروزی‌های جبهه مقاومت را از محضر خداوند تعالی خواستار است و رسالت خود درجهت تبیین ابعاد گوناگون این رویداد عظیم در فضای تمدن ساز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور، کوهبنان را به جد پیگیری خواهد کرد. 

به امید آزادی قدس شریف

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد