Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد طی اطلاعیه‌ای از اضافه شدن ۶۳ رشته‌محل جدید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارش دانشجو، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه‌ای درخصوص افزایش رشته محل‌های کارشناسی ارشد صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو وصول ۶۳ رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد، اطلاعات این رشته محل‌ها به سامانه انتخاب رشته این مقطع اضافه شده و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل، رشته محل‌های مذکور را در انتخاب‌های خود منظور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن دسته از داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه انتخاب رشته به آدرس https://azmoon.org نسبت به ویرایش رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از چهارشنبه ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا روز شنبه ۵ مردادماه ادامه خواهد داشت. تاکنون بیش از ۳۶ هزار نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سه بازیکن و یک داور از استان سمنان به اردوی تیم ملی او-اسپرت ایران دعوت شدند که بین آنها نام دانیال غفوریان دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به چشم می‌خورد.

وی که دارنده مقام نخست استانی و سوم کشوری در رشته کوراش و مقام دوم کشوری کشتی آلیش در گنبدکاووس نیز بوده از سال ۹۸ ورزش حرفه‌ای را زیر نظر جواد عجم رئیس فدراسیون او- اسپرت کشور آغاز کرده است.

غفوریان هدف غایی خود را حضور در قابت‌های آسیایی مالزی ۲۰۲۴، جهانی کاستاریکا ۲۰۲۴ و جایزه بزرگ ابوظبی ۲۰۲۴ و در نهایت قهرمانی جهان می‌داند و مشوق‌های خود را نیز در این راه خانواده و برادرش که وی نیز دارای مقام کشوری در این رشته و عضو تیم ملی است، می‌داند.

به گزارش آنا، او- اسپرت شامل سه رشته اصلی در بخش مبارزه‌ای، عبور از موانع و تعقیب و گریز است. اردوی آمادگی تیم ملی اواسپرت از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در ارومیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود