Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که میزبان یک هیئت رسانه‌ای عربی شامل اصحاب رسانه عربستانی، اماراتی، مصری و عراقی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیئت رسانه‌ای عربی با نمایندگان کنست و مسئولان وزارت خارجه و اعضای هیئت علمی این رژیم دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه اعلام کرد که برنامه این دیدار شامل بازدید از موزه هولوکاست و اماکن مقدس در قدس و شهرهای ناصره، حیفا و تل آویو است. هدف از این سفر شناخت "واقعیت اسرائیل و جامعه آن" است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که میزبانی از این هیئت براساس طرح بخش عربی این وزارتخانه با هدف اطلاع یافتن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از موضع اسرائیل نسبت به مسائل سیاسی و ژئوسیاسی و شناخت جامعه اسرائیل است.

به جز مصر و اردن که معاهده صلح با اسرائیل دارند هیچ کشور عربی دیگری روابط رسمی آشکار با اسرائیل ندارد.

اما مسئولان اسرائیلی طی ماه‌های اخیر از بهبود روابط با کشورهای عربی و مشارکت هیئت‌های اسرائیلی در فعالیت‌های عربی خبر دادند.

این مسئله درحالی صورت می‌گیرد که اسرائیل از سال ۲۰۰۲ با طرح صلح عربی که بر برقراری روابط عادی با اسرائیل در ازای عقب‌نشینی‌اش از اراضی اشغالی ۶۷ و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی و حل مسئله آوارگان تأکید دارد، مخالف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه افغانستان امروز در بیانیه‌ای با اشاره به کشف گور‌های جمعی از محوطه بیمارستان ناصر اعلام کرد: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان یاد شده در شهر خان یونس که در میان آنها اجساد زنان و کودکان نیز وجود دارد گویای مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و پایبند نبودن رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی تفاوتی و چشم پوشی جامعه بین المللی نسبت به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی پنداشته می‌شود.
وزارت امور خارجه افغانستان کشتار بی رحمانه بیماران، مجروحان و افراد غیرنظامی فلسطینی را به شدت محکوم می‌کند و ضمن اعلام حمایت از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین از همه جهان می‌خواهد برای جلوگیری از وحشت و بربریت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین سهیم شوند.

دیگر خبرها

  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی