Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@17:34:31 GMT

موسیقی متن فیلم نمایی از یک قتل ؛ جان گلن

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۶۰۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «نمایی از یک قتل / A view to a kill» به کارگردانی جان گلن، یکی از سری فیلم‌های جیمز باند محصول سال 1985 است. راجر مور، کریستوفر واکن، تانیا رابرتس، گریس جونز، پاتریک مکنی، پاتریک باچائو، دیوید ییپ، ویلبی گری، آلیسون دودی، رابرت براون، دزموند لولین، لوئیز مکسول، جفری کین، والتر گوتل، فیونا فولرتن پاپیون سو سو، دولف لاندگرن و مائود آدامز در این فیلم مقابل دوربین آلن هیوم بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بری موسیقی متن این فیلم را ساخت که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موسیقی موزیک موزیک ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به قدرت‌نمایی نیروهای مسلح کشورمان در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اظهار داشت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس همواره در ارزیابی قدرت نظامی کشورمان دچار سوءتعبیرها و تفکرات غلطی می‌شد که با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق همه این معادلات به هم خورد و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در این سه دهه توانسته به بالاترین سطح قدرت‌نمایی و بازدارندگی دست پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اقدامات نه تنها رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده بلکه دیگر توان کوچکترین تعرض و تعدی را به نظام اسلامی نخواهد داشت و حتی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای خود دچار تعلل و یأس و ناامیدی خواهد شد.

موسوی افزود: اصلی‌ترین قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در فتح‌الفتوح واقعی همان آزادی قدس شریف نمایان خواهد شد و وعده اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی به معنای حقیقی تحققی عینی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا نیز به این حقیقت پی برد که قدرت موشکی، پهپادی و تسلیحات نظامی هوشمند ایران بی‌نظیر است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)
  • نتانیاهو از رویارویی با ایران منافع دارد | تنش و درگیری بزرگ دام اسرائیل است؟
  • لیلاز: اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد
  • حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود