Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:28:51 GMT

تمدید وضعیت فوق‌العاده در مصر به مدت سه ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۶۷۷

تمدید وضعیت فوق‌العاده در مصر به مدت سه ماه دیگر

رئیس جمهوری مصر وضعیت فوق‌العاده در سراسر این کشور را به مدت سه ماه دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر تصمیمی مبنی بر تمدید وضعیت فوق‌العاده در سراسر این کشور برای سه ماه دیگر اتخاذ کرد و قرار است این مقطع از روز پنجشنبه ۲۵ ژوئیه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان مصر ماه گذشته میلادی با تصمیم رئیس جمهوری این کشور برای تمدید سه ماهه وضعیت فوق‌العاده در سراسر این کشور موافقت کرده بود.

مقامات مصر در پی حملات به دو کلیسای "اسکندریه" و "طنطا" در نهم آوریل ۲۰۱۷ میلادی که در نتیجه آن ۴۵ تن کشته شدند، به مدت سه ماه وضعیت فوق العاده اعلام کردند. مسئولیت حمله به این دو کلیسا را گروه تروریستی داعش برعهده گرفت.

وضعیت فوق العاده برای نخستین بار در دوره سیسی در اکتبر ۲۰۱۴ اعلام شد، اما مقررات اجرای آن در ابتدا تنها به سینای شمالی منحصر می‌شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حالت فوق العاده مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی امروز در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی این سازمان، با اشاره به استقبال خوب از از برگزاری این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان برگزار شد، از برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت مردمی سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: در آزمون قبلی که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار نیروی جدید جذب و به تناسب نیاز در بخش‌های مختلف بیمه‌ای و درمانی این سازمان به‌کارگیری شدند.

وی بیان داشت: در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ نیز که به دلایلی برگزاری آن به امروز موکول شد نیز حدود ۴۹۰۰ نفر را جذب و در بخش‌های مختلف مورد نیاز حکمرانی تأمین‌اجتماعی اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از استقبال خوب داوطلبان از این آزمون استخدامی است و امیدواریم به‌زودی و در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ نیز که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون که مرحله اول از فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی است، حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد سپس مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.

موسوی با اعلام این‌که عمده شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند، به تنوع موقعیت‌های شغلی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این آزمون ۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار جذب خواهند شد که حدود ۱۱ هزار پرستار در این آزمون برای استخدام در این موقعیت شغلی ثبت‌نام کردند. در حوزه بیمه‌ای هم در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف بیمه‌ای و مدیریتی جذب نیرو خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، سید مرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در حاشیه بازدید از این آزمون، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی در ۶۰ مرکز در سطح کشور، گفت: ۳۷۰۰ نفر از کل ۴۹۰۰ نفری که از طریق این آزمون جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند، به حوزه درمان اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود ۴۲ هزار نفر از خواهران عزیز و نزدیک به ۳۰ هزار نفر از برادران ارجمند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی را نشان می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۲ که قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود، به‌خاطر تقارن با ماه مبارک رمضان به فروردین ۱۴۰۳ موکول شد، گفت: با توجه به استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون‌های استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی، در شش ماهه دوم امسال آزمون استخدامی ۱۴۰۳ نیز برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082475

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور