Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@07:07:35 GMT

وزیر راه : بعد از ۲۸ سال صاحبخانه شدم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۷۴۲

وزیر راه : بعد از ۲۸ سال صاحبخانه شدم

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، نفتکش توقیف شده ایران در عربستان رفع توقیف شد و این نفتکش دیروز ساعت 3:06 دقیقه از بندر جده خارج شد.وی افزود: با توجه به اینکه موتور این نفتکش از کار افتاده، به‌وسیله یدک‌کش در حال انتقال به سمت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت ملی نفتکش تعمیرات این نفتکش را انجام خواهد داد، گفت: ایجاد مزاحمت برای کشتی‌ها و هواپیماهای ایرانی موضوع جدیدی نیست که از سوی آمریکایی‌ها انجام می‌شود.اسلامی تأکید کرد: همواره بااین موارد مواجه بوده‌ایم،اما شرکت‌های ایرانی مهارت‌های لازم راکسب کرده‌اندواین قبیل مزاحمت‌ها نمی‌تواندبرای آنها دردسری ایجاد کند.

 

وی همچنین درخصوص طرح تام‌کاد (خانه‌دار کردن کارکنان دولت) گفت: این طرح توسط رئیس‌جمهوری تأیید و به سازمان برنامه ابلاغ شده است و پس از ابلاغ این برنامه توسط سازمان برنامه، وزارت راه و شهرسازی آن را اجرایی خواهد کرد.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "شاهد وادادگی در بازار مسکن هستیم و قیمت‌ها افت کرده است"، در پاسخ به این پرسش که صاحبخانه هستید یا مستأجر گفت: بنده مستأجر بودم و پس از 28 سال صاحبخانه شدم.

 

وزیر راه و شهرسازی همچنین با یادآوری این‌که در قالب طرح ملی تولید و عرضه مسکن400 هزار مسکن برای جامعه هدف ساخته خواهد شد، گفت: بر اسسا برآوردهای انجام شده قیمت این واحدهای مسکونی حدود 300 میلیون تومان خواهد بود.300 میلیون تومان است.اسلامی ادامه داد: در طرح مذکور 60 هزار واحد مسکونی در اطراف شهر تهران برای اقشار متوسط و رو به پایین جامعه ساخته خواهد شد.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نفتکش ایرانی اقتصاد جام نیوز مسکن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود،‌ توسط ‌شناور امداد و نجات جاسک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد امین امانی ‌اظهار داشت: ‌پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در 30 مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد.

وی با بیان‌ اینکه  21 خدمه کشتی خارجی توسط شناور امداد و نجات جاسک نجات یافتند، ‌افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد