Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رازجویان در بازدید از روند آزادسازی  سواحل شهرستان بابلسر با اشاره اینکه حسب دستورات موکد استاندار محترم و با همت دستگاه های ذی ربط همچون استانداری اداره کل منابع طبیعی فرمانداری ها و دادستانی ها آزادسازی حریم دریا از خرداد ۹۸ بصورت جدی آغاز شده است خاطرنشان کرد :

تا به امروز آزادسازی انجام شده توسط فرمانداران ساحلی در شهرستان های نوشهر بابلسر تنکابن رامسر در این یک ماه جمعا ۴۲۰۰ متر بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از  سال ۹۳ الی ۹۸ در حوزه غربی استان به مساحت ۵۰۹۳۲ متر مربع آزارسازی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار کرد: اراضی آزاد شده(حریم) طی ماه خرداد و خصوصا تیر پس از دستور استاندار محترم  در حوزه غربی استان به مساحت ۵۹۴۵۹۵  متر مربع آزاد شده است که  براین اساس در مجموع  در این دو ماه با   ۸۵۲۶۴ متر مربع افزایش آزادسازی مواجه بودیم .

رازجویان همچنین با عنوان این موضوع که آزادسازی اراضی دولتی در نوار ساحلی و باز کردن دسترسی ساحلی شهرستان ساری در این یک ماه اخیر  به طول ۳ کیلومتر و همچنین به مساحت ۱۸ هکتار میباشد.

وی همچنین یادآور شد : در  شهرستان محمود آباد برای ۴۲ مورد از مواردی که توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی سواحل(حریم دریا) را بصورت غیرقانونی تصرف کرده بودند شناسایی شده و و در دادگاه های محمود آباد و سرخ رود پرونده تشکیل شده و پس از صدور رای آزادسازی انجام خواهد شد که جمعا به مساحت ۲۹۰۰۲ متر مربع می باشد .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی معاون ساری بابلسر آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری