Web Analytics Made Easy - Statcounter


دانش آموزان دختر خوزستانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز، حائز عناوین برتر کشوری شدند.
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان، مربیان و میهمانان وزارت آموزش و پرورش از ۲۲ تا ۳۰ تیرماه در زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بخش دختران این مسابقات از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار شد که در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در رشته‌های تفسیر، احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در رشته تفسیر قرآن کریم "محدثه اکبری" دانش‌آموز پایه دهم موفق به کسب رتبه اول کشور شد. "ستاره بهزاد" دانش‌آموز پایه یازدهم نیز موفق شد رتبه سوم کشوری در این رشته را از آن خود کند.
در رشته احکام "سیده زهرا موسوی" دانش‌آموز پایه دهم عنوان سوم را به دست آورد. "ادیان حسنی" دیگر دانش‌آموز خوزستانی شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز موفق به کسب رتبه سوم در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم  شد.
در رشته نهج‌البلاغه نیز "فاطمه بنی نعمه" توانست رتبه اول این رشته را از آن خود کند. "هستی گودرزی" نیز در این رشته در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم رتبه سوم کشوری را به دست آورد. همچنین "زهرا ستاری‌نژاد" موفق به کسب رتبه اول این رشته در بین دانش‌آموزان پایه دوازدهم شرکت کننده در این مسابقات شد.
در رشته صحیفه سجادیه "آسیه منصوری" دانش‌آموز پایه دهم و "پریسا صمیمی" از پایه یازدهم موفق به کسب رتبه پنجم این رقابت‌های قرآنی شدند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دانش آموز زهرا قرآن قرآن کریم وزارت آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت ۱۸۲ دانش‌آموز در دو بخش خواهران و برادران در دو روز متوالی به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

مهدی فیروزه عنوان کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از ۷ شهرستان آباده، اقلید، ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، خرم بید و مرودشت پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فارس تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فیروزه با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۴ منطقه استان برگزار و تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

طرح ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزشی-مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌گردد.

کد خبر 6085116

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان