Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:22:06 GMT

انتظار برای مشخص شدن مقصد بعدی ستاره ولزی رئال

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۸۷۹

انتظار برای مشخص شدن مقصد بعدی ستاره ولزی رئال

درحالیکه اخبار مربوط به جدایی قریب‌الوقوع گرت بیل از رئال مادرید به اوج رسیده، گزارش‌هایی درباره انتقال او به باشگاهی چینی مطرح شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره جدایی قریب‌الوقوع گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید از این تیم و بعد از آنکه دیروز اعلام شد زین‌الدین زیدان به صراحت از لزوم جدایی بیل از رئال صحبت کرده، رسانه‌های ورزشی از این خبر دادند که مقصد احتمالی ستاره ولزی، باشگاهی در چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلویزیون اسپانیایی ال‌چیرینگیتو هم با تایید این شایعات اعلام کرد بیل به زودی برای شرکت در تست پزشکی باشگاه چینی بیجینگ گوان راهی این کشور خواهد شد. روزنامه انگلیسی تلگراف هم مدعی شد باشگاه چینی آماده است تا با عقد قرارداد با بیل، او را به گران‌ترین بازیکن وارد شده به لیگ فوتبال چین تبدیل کند.

 

 

گوان یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های فوتبال چینی است و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در کشور چین روز 31 جولای بسته می‌شود این باشگاه تنها 10 روز فرصت دارد تا قرارداد گرت بیل را  نهایی کرده و او را به صورت رسمی به خدمت بگیرد.

 

روزنامه انگلیسی میرر هم مدعی شد باشگاه گوان پیشنهاد دستمزدی معادل 1 میلیون پوند در هفته به گرت بیل ارائه داده است. اما در کنار این باشگاه چینی از پاری سن ژرمن نیز به عنوان دیگر باشگاهی که پیشنهاد قابل توجهی به بیل ارائه داده نام برده شده بود.

 

اما احتمال بازگشت گرت بیل به انگلیس هم وجود دارد و از باشگاه تاتنهام به عنوان اصلی ترین گزینه انگلیسی به خدمت گرفتن ستاره ولزی نام برده شده است. این گمانه زنی درباره انتقال گرت بیل به تاتنهام از مدتی پیش در رسانه های ورزشی مطرح بوده و دیروز مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام نیز در یک مصاحبه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره احتمال پیوستن گرت بیل به تاتنهام سعی کرد پای خود را از این مساله کنار بکشد و اعلام کرد نمی داند باشگاه تاتنهام در حال خرید بیل هست یا نه چرا که تنها کسی که می تواند در مورد این مساله نظر نهایی را بدهد رئیس باشگاه است.

 

 

روزنامه انگلیسی سان نیز در گزارشی مدعی شد پیشنهاد 1 میلیون پوند در هفته باشگاه چینی بدون احتساب مالیات بوده و مالیات گرت بیل هم توسط باشگاه چینی پرداخت خواهد شد.

 

گرت بیل، ستاره ولزی 30ساله رئال مادرید فصل گذشته نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت برای رئال مادرید بدرخشد و تنش‌های اخیر در رابطه او با زین الدین زیدان، سرمربی رئال که از اواسط فصل گذشته بار دیگر سکان هدایت سفیدپوشان شهر مادرید را به دست گرفته، باعث شده ستاره ولزی در یک قدمی ترک این باشگاه اسپانیایی قرار بگیرد.

 

زیدان دیروز و بعد از عدم استفاده از گرت بیل در جریان شکست 3-1 رئال از بایرن مونیخ در آمریکا، در کنفرانس خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" گرت بیل در تیم حضور نداشت چون باشگاه در حال کار کردن روی خروج او از باشگاه است. برای همین بود که بیل امروز بازی نکرد".

 

 

بعد از صحبتهای زیدان، مدیر برنامه‌های گرت بیل، حرفهای او درباره بیل و تلاش‌هایش برای کنار گذاشتن بیل از رئال را ناراحت‌کننده و توهین‌آمیز خواند.

 

در آخرین اظهارنظرها درباره پرونده جنجالی بیل و بعد از مطرح شدن شایعات انتقال او به باشگاه چینی گوان، تلویزیون اسپانیایی ال‌چیرینگیتو هم با تایید این اخبار اعلام کرد پیشنهاد باشگاه چینی از سوی گرت بیل و مدیر برنامه‌هایش پذیرفته شده و او به زودی برای شرکت در تستهای پزشکی این باشگاه راهی چین خواهد شد.

 

گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود