Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر،چادگان و بوئین میاندشت با اشاره به حادثه خونین واژگونی مینی بوس در گردنه خوانسار، در تذکری شفاهی خواستار رسیدگی فوری به اوضاع جاده های چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدن، «اکبر ترکی» در جلسه علنی روز یکشنبه  مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی با اشاره به واژگون شدن مینی بوس حامل خواهران فریدن در مسیر بوئین میاندشت به خوانسار که به کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن 7 نفر منجر شد، گفت: این ضایعه را به خانواده‌ها و بازماندگان این عزیزان تسلیت می‌گویم و از حضور یک پارچه و وحدت آفرین مردم شهرهای دامنه، داران و همه مردم شهرستان فریدن قدردانی می‌کنم که در تشییع پیکر جانباختگان حضور گسترده داشتند و برای بازماندگان صبر و اجر تقاضا دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر،چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه تذکر داد: رسیدگی عاجل به وضعیت جاده های این حوزه انتخابی که نا ایمن بودن آنها، تا کنون سبب ایجاد بارها حوادث و تصادفات تاسف انگیز شده است، شود.

 

«اسحاق جهانگیری» نیز در پیامی که در روز حادثه صادر کرد، ضمن بیان اینکه واژگونی مینی بوس در شهرستان خوانسار و تصادف اتوبوسی در جاده بم موجب تألم و تأسف شدید است و با تسلیت به خانواده های داغدار آنها نوشت: مسوولان ذی ربط به ویژه استانداران اصفهان و سیستان و بلوچستان ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی علل دقیق وقوع این سوانح ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز روزنامه خراسان جنوبي بیرجند مقام معظم رهبری کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی اردبیل اوقات فراغت سقوط مینی بوس بوئین میاندشت فریدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، پرونده گرانفروشی ۱۵۰۰ کیلوگرم انواع برنج بسته بندی در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده نداشتن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و مدیر فروشگاه را به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت در بازرسی از فروشگاه، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کردند.

کد خبر 6062317

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • گاز مونوکسیدکربن ۸ نفر را در شهرستان سامان مسموم‌کرد
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی