Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ تست دود خط ۷ مترو بین دو ایستگاه تربیت مدرس و میدان صنعت در ادامه شبگردی اصحاب رسانه از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)  با حضور علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و برخی از مدیران این خط انجام شد.

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)اظهار کرد: تست دود را در بخش شمالی خط ۷ مترو تهران به انجام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، عملکرد سیستم تهویه حد فاصل ۲ ایستگاه انتهایی قابل مشاهده بود و این سیستم، دود را به طور کامل به سمت شمال خط تخلیه کرد.

او افزود: عملکرد سیستم تهویه بخش شمالی خط ۷ مترو تهران که شبهاتی درباره آن مطرح شده بود، یکبار دیگر در معرض امتحان قرار گرفت و بدون اشکال انجام شد.

دود از محل تست، در مدت کوتاهی به طور کامل تخلیه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه راه آهن صنعت مترو برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان

معاون برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود.

بهنام جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان از شهرک امیریه و هتل پل بوده است که از امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اتوبوس‌های این خط از انتهای خیابان سپهر به میدان نهم دی انتقال پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به این مصوبه، مسافران خیابان آزادی برای عزیمت به هتل پل باید از ایستگاه میدان گل‌ها استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند.

کد خبر 739770

دیگر خبرها

  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳