Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شیبک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ زن سیستان و بلوچستانی برای شرکت در اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات جهانی چین دعوت شدند که امیدواریم با موفقیت این اردو را پشت سر گذاشته و در لیست نهایی تیم ملی قرار گیرند.

وی ادامه داد: فتانه حاتمی در وزن منفی ۶۵ و سپیده شاکریان تالوکار فرم چانگ چوان به این اردو دعوت شده اند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید با دیگر رقبای خود مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از پیشرفت های خوبی که در ورزش ووشوی این استان رخ داد امروز شاهد آن هستیم که در هر دوره از مسابقات برگزار شده یک یا چند نفر از ورزشکاران این استان در اردوی مسابقات ملی و بین المللی انتخاب و افتخار آفرینی های خوبی برای کشور و این منطقه به ارمغان می آورند.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران از دوم مرداد در آکادمی ووشو ایران تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز خواهند کرد.

شیبک گفت: ووشو کاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: همچنین ووشو کاران سیستان و بلوچستان در این مدت ۱۷ مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز رقابت های جهانی را به گردن آویخته و برای استان افتخارات بزرگ به ارمغان آوردند.

شیبک افزود: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان با همراهی منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از طرح تامین آب شهر زاهدان از آبخوان شرقی بازدید و روند پیشرفت این طرح را کنترل کرد.

گفتنی است: طرح‌های متعددی توسط دولت سیزدهم برای تامین آب مورد نیاز ساکنان استان سیستان و بلوچستان در دست اجرا است که یکی از این طرح‌ها، تامین آب از آبخوان شرقی استان است.

 پروژه‌ای میان‌مدت به کارفرمایی آب‌نیرو که قرار است، با اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی و احداث چندین ایستگاه پمپاژ، بخشی از کمبود آب شمال استان را جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود