Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@06:01:06 GMT

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در املش

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۲۱۸

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در املش

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " قاسم جانعلی‌پور "با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون حامل چوب درختان جنگلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مذکور حامل 5 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا و فاقد مجوز بود، افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را یکصد میلیون ریال اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا متهم 48 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس است و با هرگونه قاچاق بدون اغماض و برابر قانون برخورد خواهد شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به سامانه پلیسی 110 اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز