Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:24:53 GMT

ساماندهی دستفروشان در محورهای منتهی به گرگان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۳۵۰

ساماندهی دستفروشان در محورهای منتهی به گرگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری گلستان، مسعود سلیمانی اظهار کرد: برای امنیت رفت و آمد در حاشیه جاده های استان، طرح ممنوعیت استقرار دستفروشان در سه محور منتهی به گرگان از جلین، آق قلا و دور میدان بسیج اجرا شد.

وی افزود: پیش از اجرای این طرح شهرداری های جلین و گرگان، محل امنی را در مسیر این محورها برای استقرار دست فروشان تدارک دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سلیمانی، استقرار دستفروشان و توقف خودروی خریداران در حاشیه جاده برای خرید از این دستفروشان، بارها حوادث ناگواری را در این محورها رقم زده است.

کد خبر 4672857

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ساماندهی دستفروشان مسعود سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آمار ترددها از ابتدای این طرح در محورهای استان همدان به بیش از ۹ میلیون تردد رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۴ درصد کاهش ترددها را شاهد هستیم ضمن اینکه محورهای دارای بیشترین تردد در این سفرها مربوط به محور همدان-تهران و سه راهی بهار است.

وی با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی افزود: تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران نوروزی در جاده های استان انجام شده است که در همین رابطه از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند۱۴۰۲ تا هشت فروردین ۱۴۰۳ افزون بر ۳۰۰ کیلومتر خط کشی، ۳۶۱۰متر مربع لکه گیری و چاله گیری،۲۲۶ عدد پاکسازی پارکینگ جاده ای، ۳۰۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک‌پاشی، ۱۷۴۶ عدد نصب و تعمیر تابلو وعلائم، ۳۸۱ عدد آشکار سازی ورودی پلها، شستشوی ۳۵ هزار و ۲۲۷ عدد تابلو و علائم،۳۱۳ کیلومتر شانه سازی،تعمیر ۳۲۵ عدد چراغ چشمک زن و ۴۱ هزار و ۲۶۱نفر ساعت گشت زنی در سطح محورها انجام شده که اینها تنها بخشی از اقدامات طرح نوروزی این اداره کل است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ‌ای استان همدان، آهکی در پایان از تمامی رانندگان و مسافران نوروزی درخواست کرد که با توجه به احتمال بارش پراکنده باران و برف، لغزنده بودن سطح محورهای استان، با سرعت مطمئنه، پرهیز از خواب آلودگی، عدم شتاب زدگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح جاده ها تردد داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • تمام محورهای استان مرکزی باز است