Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:45:30 GMT

کالدرون سومین بازیکن مازاد پرسپولیس را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۳۵۵

کالدرون سومین بازیکن مازاد پرسپولیس را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی ترکیه قرار است امروز بدون حضور سرمربی تیم برگزار شود. گابریل کالدرون قرار است بامداد سه شنبه به تهران آمده و تمرینات پیش فصل سرخپوشان را زیر نظر بگیرد.

وی که در اردوی ترکیه تصمیم به کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از لیست بازیکنان این تیم برای فصل آینده گرفت، سومین بازیکن را نیز برای خروج از جمع سرخپوشان به باشگاه معرفی کرده و نام این بازیکن را با مدیران باشگاه نیز در میان گذاشته است اما قرار است پس از جذب مهاجم مد نظر کالدرون، نام سومین بازیکن مازاد اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون قرار است پس از بازگشت به تهران با این بازیکن جلسه ای خصوصی برگزار و دلایل خود را برای کنار گذاشتن او اعلام کند.

کد خبر 4672833

منبع: مهر

کلیدواژه: گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد