Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:05:30 GMT

دامادترامپ به عربستان و اردن میرود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۳۶۹

مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور سازش قصد دارد هفته آینده با هدف پیشبرد طرح سازش خاورمیانه به چند کشور عربی و سرزمین‌های اشغالی سفر کند. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند «جرد کوشنر» مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به زودی با هدف پیشبرد طرح صلح پیشنهادی این کشور برای خاورمیانه موسوم به معامله قرن, راهی سرزمین های اشغالی, عربستان و اردن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار است که در این سفر «جیسون گرینبلات» فرستاده آمریکا در امور سازش و «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران نیز وی را همراهی کنند.

کوشنر قصد دارد در این سفر موضوع تاسیس صندوق چندملیتی برای حمایت از اقتصاد فلسطینیان را مطرح کرده و از کشورهای عربی میزان مشارکتشان در این صندوق را جویا شود. منبع: تسنیم برچسب ها: داماد ترامپ ، عربستان ، اردن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داماد ترامپ عربستان اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که صادرات نفت عراق به آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز یکشنبه اعلام کرد که صادرات نفت عراق به آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری شفق نیوز از اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میانگین واردات نفت خام آمریکا از 8 کشور اصلی تولید کننده نفت خام در هفته گذشته به 4 میلیون و 832 هزار بشکه در روز رسید که نسبت به هفته گذشته 265 هزار بشکه در روز کاهش داشت.

در این گزارش آمده است: صادرات نفت عراق به آمریکا در هفته گذشته پس از کانادا در رتبه دوم قرار گرفت و به 308 هزار بشکه در روز رسید که نسبت به هفته قبل 166 هزار بشکه افزایش داشت.

اکثر واردات نفتی آمریکا در هفته گذشته از کانادا به طور متوسط 3.458 میلیون بشکه در روز و پس از آن کلمبیا با میانگین 246 هزار بشکه در روز و از عربستان سعودی به طور متوسط 229 هزار بشکه در روز بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود
  • مشاور ناتو: غرب نمی‌داند چگونه به درگیری در اوکراین پایان دهد