Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@17:50:10 GMT

بازی دلالان با جان مسافران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۴۱۱

بازی دلالان با جان مسافران

نایب رئیس انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس برون‌شهری مشهد از حضور دلالان راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی در پایانه‌های مسافربری برون شهری مشهد خبر داد.

علی مولایی گرمجانی در گفت‌وگو با قدس گفت: یکی از مشکلات رانندگان، ورود افراد شاغل و بازنشسته به این حرفه است که علت آن نبود نظارت بر صدور و تمدید کارت‌های هوشمند رانندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته صدور، شارژ و اقدامات دیگر مربوط به کارت هوشمند رانندگان توسط انجمن رانندگان انجام می‌شد که برای افراد شاغل و بازنشسته، کارت صادر یا شارژ نمی‌شد. متأسفانه در سال‌های اخیر این کار توسط دفاتر پیشخوان انجام می‌شود که این دفاتر نیز با نامه بیمه روستایی و تأمین اجتماعی اقدام به تمدید یا صدور کارت هوشمند رانندگان برون شهری می‌کنند.

مولایی تصریح کرد: بسیاری از رانندگان ما سال‌هاست که در این حرفه مشغول فعالیت هستند و افراد بازنشسته و شاغل که کارت هوشمند در اختیار دارند، با حضور در پایانه‌های مسافربری به عنوان راننده کمکی به کار گرفته می‌شوند.

این افراد هر روز با حضور در پایانه‌های مسافربری توسط دلالان حاضرند با نصف قیمت به عنوان یک راننده به سرویس بروند. این امر سبب شده مالکان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی نیز بیشتر از این‌گونه رانندگان استفاده کنند؛ درنتیجه رانندگانی که به‌طور حرفه‌ای مشغول به کار بوده‌اند برای گذران زندگی به استان‌های دیگر رفته و به دور از خانواده به‌عنوان راننده فعالیت کنند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پایانه مسافربری سفرهای برون شهری راننده کارت هوشمند رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری4G/5G طی سال‌های گذشته، سیم‌ کارت‌های هوشمند خود را با رنج‌ شماره‌های ۰۹۹۸۱۰ الی ۰۹۹۸۲۳ به بازار عرضه کرده بود، هم اکنون بلوک جدید شماره‌های خود را با رنج ۰۹۹۸۲۴ در دسترس متقاضیان بازار ارتباطات کشور قرار داده است.

شاتل‌ موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش‌بنیان تلفن همراه کشور و ارائه‌ دهنده سیم‌کارت هوشمند در ایران، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری «سیم‌کارت هوشمند»، با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌ صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

گفتنی است این اپراتور با هدف توسعه قابلیت‌های سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده سازی کرده تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره‌مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن «شاتل‌‏‌ موبایل من»، از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده می‌توان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شماره‌های رند و عادی رنج جدید می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نمایند.

کد خبر 6084491

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد