Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اردوی تهران، با دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند. تاریخ انتشار: 09:58 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۱۳۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (دوشنبه) برای برپایی اردویی تدارکاتی راهی تهران می‌شود. نفتی‌ها ساعت ۱۴ به تهران می‌رسند و تمرینات این تیم هم در زمین کارگران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ در اولین بازی تدارکاتی خود فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌روند و ۵ مرداد هم در دیداری دیگر با نساجی روبرو می‌شوند.

اردوی تهران اولین و آخرین اردوی شاگردان اسکوچیچ است چراکه با توجه به فرصت کمی که این تیم برای آماده‌سازی دارد امکان برگزاری اردویی دیگری وجود ندارد. پیش از این قرار بود صنعت نفتی‌ها با حضور در تهران در جام شهدا هم شرکت کنند، ولی به گفته عوامل این تیم به دلیل مخالفت اسکوچیچ از این جام انصراف داد. با این شرایط به نظر می‌رسد اسکوچیچ مایل است تیمش ابتدا با تیم‌های ضعیف‌تر بازی کند. پرسپولیس، فولاد و سایپا تیم‌های حاضر در جام شهدا هستند ولی از نظر اسکوچیچ بازی با این تیم‌ها برای صنعت نفت در شرایط فعلی سنگین است.

خبر دیگر از صنعت نفت اینکه، این تیم برای تکمیل فهرست بازیکنان خود دنبال یک مهاجم و یک هافبک هجومی است. اسکوچیچ مایل است با جذب بازیکن خارجی این دو پست تیم خود را تقویت کند. به همین دلیل این مربی در این مدت فیلم بازی چندین بازیکن را مرور کرده و از این بین چند بازیکن را به زودی به تمرینات می‌آورد تا در صورت تایید، با باشگاه صنعت نفت قرارداد امضا کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت صنعت نفت آبادان میزان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد