Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی «دف‌ نوای رحمت» به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه امسال برای اولین بار ارسال آثار فقط از طریق سایت اطلاع‌رسانی سپهر سوره به نشانی www.artfest.ir امکان‌پذیر بود و نظر به اینکه امکان آپلود فیلم اجرای متقاضیان شرکت در جشنواره با مشکلاتی مواجه شد، اعلام می‌کند که ضمن تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره تا پنجم مردادماه  امکان ارسال آثار به صورت فیزیکی برای علاقه‌مندان و شرکت کنندگان نیز وجود دارد و آثار ارسالی در دبیرخانه جشنواره در سایت آپلود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا هنرمندانی که امکان ارسال اثر خود از طریق سایت www.artfest.ir را نداشته‌اند می‌توانند تا پنجم مرداد‌ماه و با تکمیل فرم‌های مربوطه فیلم اجرای خود را از طریق لوح فشرده به نشانی دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوای رحمت ارسال کنند.

نهمین جشنواره بین‌المللی دف‌ نوای رحمت 22 تا 24 مرداد‌ماه و در بخش‌های بین‌الملل، سراسری، جنبی و ویژه برگزار می‌شود که بخش سراسری این جشنواره خود شامل بخش‌های گروه‌نوازی، تک‌نوازی و مولودی‌خوانی است که علاقه‌مندان می‌توانند در هر کدام از بخش‌های اعلام شده و بر اساس مقررات جشنواره آثار خود را ارسال کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل فراخوان و ارسال آثار خود به جشنواره به سایت http://www.artfest.ir مراجعه کرده و یا آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج ـ خیابان شهید تعریف ـ پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی کدپستی 6617615651 ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33243624 و 33227125 با پیش‌شماره 087 تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان جشنواره دف نوای رحمت تمدید مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»

با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ظهر امروز_ چهارشنبه بیست‌و نهم فروردین_ با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان دومین دوره جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» تجلیل شدند.

در دومین دوره جشنواره قاصد آب ۲۰۱ اثر در قالب هفت سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، کاریکاتور و هفت اینفوگرافی به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۲۱ اثر حائز رتبه شدند.

مریم زنده دل خبرنگار خبرگزاری ایمنا نیز در این دوره از جشنواره عنوان سوم بخش مصاحبه را کسب کرد.

کمک به افزایش کمی و کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها به ویژه آب و آشنایی هرچه بیشتر روزنامه نگاران با صنعت آب و آبفا و نیز شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های کشور و به خصوص استان اصفهان در عرصه رسانه از اهداف جشنواره مطبوعاتی قاصد آب که به همت شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان است.

محورهای بخش اصلی دومین جشنواره «قاصد آب»، احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، فرهنگ‌سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب بود.

همچنین در «پویش شهروند مروج» شهروندان، در بخش جانبی این دوره از جشنواره آثاری با موضوع رفتارهای نادرست دیگران در مصرف نظیر شستشوی معابر، نشت کولر، آبیاری فضای سبز، شستشوی خودرو، شستشوی فرش با آب شهری و از همه مهم‌تر انشعاب غیر مجاز و نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

«پویش حافظ آب» نیز از دیگر بخش‌های جانبی این دوره از جشنواره بود که آثار با موضوعات حفاظت منابع آب سطحی، آب زیرزمینی و کیفیت منابع آب در قالب فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کد خبر 745481

دیگر خبرها

  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده