Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، قدرت الله سیف پناهی به آمار اطلاعات پلاک‌های برداشت شده در سطح حوزه شهرداری منطقه سه اشاره کرد و اظهار داشت: دسترسی به اطلاعات دقیق وضعیت املاک یکی از مهم‌ترین پیش نیازهای تصمیم گیرندگان عرصه برنامه ریزی شهری است.

وی افزود: طرح ممیزی املاک با هدف جمع آوری موقعیت املاک شامل محله، نشانی، ناحیه، وضعیت ملک، مشخصات زمین، مشخصات مالک و غیره و اطلاعات معابر و اطلاعات اسنادی و همچنین اطلاعات فعالیت‌ها در سطح شهر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبه عوارض کسب و پیشه، ایجاد سیستم اطلاعات جامع از تمامی املاک و معابر در سطح شهر و ثبت و نگهداری سوابق املاک به صورت سیستمی را از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ممیزی املاک در سطح شهر عنوان کرد.

سیف پناهی ادامه داد: اجرای طرح ممیزی املاک شامل جمع آوری اطلاعات و دیتا بیس پایه، جمع آوری اطلاعات میدانی و ممیزی نمودن وضع موجود، جمع آوری و پردازش آمار و اطلاعات موجود، اختصاص کد شناسایی منحصر به فرد جهت لینک اطلاعات، وارد نمودن اطلاعات داده ای در نرم افزار پانچ، پیاده سازی اطلاعات مکانی در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، داده آمایی و لینک اطلاعات مکانی و آماری و گرفتن خروجی‌های نقشه‌ای، توصیفی و نموداری است.

وی یادآور شد: از ابتدای شروع اجرای طرح ممیزی املاک در سطح شهر تاکنون اطلاعات املاک نواحی منفصل نایسر، حسن آباد، ننله و شهرداری منطقه دو برداشت شده است.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج از برداشت اطلاعات املاک هشت هزار و ۴۳۰ پلاک در حوزه شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد و بیان کرد: طرح ممیزی املاک از ابتدای سال ۹۷ در حوزه شهرداری منطقه سه آغاز شده است.

سیف پناهی اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمامی املاک، شناسنامه دار کردن شهر بر اساس کد نوسازی و اطلاعات ممیزی، ایجاد درآمدی پایدار در جهت مدیریت شهری مناسب، ارائه خدمات شهری بهینه، ایجاد بستر مناسب جهت هوشمندسازی شهر و کمک به ایجاد عدالت فضایی در توسعه شهر را از دیگر اهداف طرح ممیزی املاک عنوان کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در راستای تسهیل در اجرای طرح همکاری لازم را با مأموران ممیزی داشته باشند و در هنگام مراجعه سند مالکیت، پروانه یا پایان کار ساختمان، آخرین فیش نوسازی، قبوض آب، برق، تلفن و گاز و شناسنامه یا کارت ملی مالک یا مالکان را در اختیار آنان قرار دهند.

کد خبر 4672830

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سنندج طرح ممیزی املاک سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود