Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در حالی که نیمه مردادماه نوزدهمین دوره لیگ برتر آغاز می‌شود محمدمهدی قنبری یکی دیگر از بازیکنان نفت مسجدسلیمان از فهرست این تیم خط خورد.

حسن فریور و محمود مطلق‌زاده ۲ بازیکن دیگرتیم فوتبال  نفت مسجدسلیمان که در تمرینات این تیم حاضر شده بودند با تصمیم فنی از لیست تیم نفت‌مسجدسلیمان کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرشید پاداش و سیدمحمد حسینی ۲ بازیکن دیگر تیم، با نظر خود تصمیم به جدایی گرفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پر رنگ ظاهر شد اکنون در اردوی آماده‌سازی تهران به سر می‌برد.

نفتی‌ها در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی امید ایران رفتند که با نتیجه بدون گل متوقف شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون طیبی، جبوری، آل‌کثیر، خشتان، میرجوان، جعفری، عمیدی، بیات، اخوی، قنبری، کریمی، طهماسبی، نقی زاده و ملکی را جذب کرده و با خدایی، فرعباسی، عسکری، آفاق، دوستدار و صادقی نیز قرارداد تمدید کرده است.

تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته عنوان چهاردهم لیگ را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ د

جدایی بازیکنان نفت مسجد سلیمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر که در حال حاضر در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. مارینوس اوزونیدیس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و با اشاره به اینکه در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت، گفت این شرایط فرصت خوبی را در اختیار جوانان تیمش قرار می‌دهد.

اوزونیدیس گفت: برای بازی فردا یک سری خبر بد و یک سری خبر خوب داریم. خبر بد اینکه فردا ۴-۵ بازیکن حضور ندارند و خبر خوب اینکه ما ۱۱ بازیکن برای شروع داریم. همانطور که قبلا هم بارها گفته‌ام، به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی که بازی می‌کند، بهترینش را بگذارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بازی‌های این چنینی سخت و عجیب هستند، به این دلیل که تیم روبرو می‌جنگد تا در لیگ بماند و همه چیزشان را برای این بازی می‌گذارند، ولی هدف ما هم این است که برای بالا رفتن، این بازی را ببریم، به خصوص که بازی قبل را از دست داده‌ایم.

ویدئو: 330234

سرمربی گل‌گهر در ادامه گفت: اینکه بازیکنان ما غایب هستند، بد است اما روی خوب ماجرا آنجاست که به بازیکنان دیگر، به خصوص بازیکنان جوان، شانس می‌دهید تا خودشان را نشان بدهند. وقتی چیزی را از دست می‌دهی، چیزهای دیگری به دست می‌آوری. برای من مهم این است که بازیکنان چیزی را که از آنها می‌خواهیم، در طول مسابقه نشان بدهند و احترامی را که برای باشگاه قائل هستند، نشان بدهند. تیمی مثل ما همیشه با هدف بازی می‌کند و هدفش این است که نتیجه مدنظرش را کسب کند. به همین دلیل مطمئنم بازیکنان فردا نمایش خوبی خواهند داشت و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بازی را ببرند.

اوزونیدیس در پایان خطاب به بازیکنان جوانان گل‌گهر گفت: توصیه من این است که با قدرت ادامه بدهند. در تیمی مثل ما قرار گرفتن در بین ۱۱ بازیکن سخت است و به همین دلیل باید تلاش زیادی کنند. هدف ما این است که بازیکنان رشد و ارتقا پیدا کنند. به همین دلیل گفتم روی خوب غیبت بازیکنان این است که جوان‌ها شانس خوبی پیدا می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند. ما کلیه بازیکنانی که در لیست‌مان هستند، اعتماد داریم و برای همین هر لحظه که به آنها احتیاج داشتیم، باید آماده باشند و با صد درصد توان بازی کنند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی