Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی با اشاره به اینکه تربیت دینی مهمترین محور برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان است، گفت: برنامه های اوقات فراغت در سال جاری با شعار «تابستان تعطیل است، تربیت تعطیل نیست» با مشارکت بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان منتخب برگزار می شود.

«محسن امینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های اوقات فراغت در سال جاری با شعار «تابستان تعطیل است، تربیت تعطیل نیست» با مشارکت بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان منتخب پسر و دختر متوسطه اول و دوم مدارس استان اردبیل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل، تصریح کرد: تربیت دینی مهمترین محور برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان هست و برنامه ریزی های اوقات فراغت بر اساس رویکرد معرفتی، تشکیلاتی، آموزشی و مهارتی تدوین شده است.

 

وی، خاطر نشان کرد: برنامه های اردویی از مهمترین ویژه برنامه های اوقات فراغت که به صورت درون و برون استانی با فعالیت های جنبی مختلف است که با عنوان «طلایه داران فردا» برگزار می شود.

 

امینی، اعلام کرد: برگزاری برنامه صعود دانش آموزان منتخب پسر سراسر کشور به قله سبلان و برنامه های متنوع ورزشی از دیگر فعالیت های با مشارکت دانش آموزان برای اوقات فراغت خواهد بود.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، افزود: کلاس های مهارتی، کارگاه های معرفتی، کارگاههای آموزشی سواد رسانه، کارگاه های آموزش عکاسی، کارگاه های مهارت آموزی با همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه ای و خیمه های معرفت از جمله برنامه های پیش بینی شده برای اوقات فراغت است.

 

امینی، یادآور شد: حضور در هیأت دانش آموزی انصارالمهدی (عج)، اردوهای زیارتی مشهد مقدس و مراسم استقبال از ماه محرم از دیگر برنامه های تربیت دینی دانش آموزان خواهد بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز ارزانی خراسان جنوبي مسکن بوشهر خراسان جنوبی شبستان بیرجند بیرجند ارز فعالیت های اردویی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برنامه های اوقات فراغت تربیت دینی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  دانش آموزان ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در استان با نواختن" زنگ حماسه وایثار" پیروزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ودرهم کوبیدن مواضع نظامی اسرائیل را جشن گرفتند.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان این اقدام را حرکتی خودجوش ازسوی فرهنگیان و دانش آموزان استان دانست وگفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبیین دستاورد‌های این پیروزی محور برنامه‌هایی است که با نواخته شدن "زنگ حماسه وایثار" درمدارس استان اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • زنگ عطار در دبیرستان نمونه عطار نیشابوری نواخته شد
  • «زنگ عطار» در نیشابور نواخته شد