Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@02:10:59 GMT

کیهان از روحانی تلویزیون هم عصبانی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۵۱۷

خرداد؛ صبح دیروز برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران به موضوع بررسی اجرای طرح «ناظر یک» پرداخت که براساس آن نیروی انتظامی با روش‌های مختلف از جمله تذکر و اخذ تعهد و... به مقابله با مصادیق کشف حجاب در خودرو پرداخته است.
این طرح که در پی مطالبه مردم دیندار و ارزشمدار و گلایه آن‌ها از رواج زیر پا گذاشتن موضوع عفاف و حجاب در جامعه به اجرا درآمده است، واکنش برخی رسانه‌های معلوم‌الحال و افراد خاص را در پی داشته است که همصدا با شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی معاند به انتقاد از طرح نیروی انتظامی در این موضوع می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما روز گذشته یک کارشناس فرهنگی که در کسوت روحانیت هم بود در برنامه صبح بخیر ایران تلویزیون طوری از اجرای طرح پلیس در برخورد با مصادیق علنی کشف حجاب انتقاد کرد که گویا شاهد پخش این برنامه از یک شبکه معاند و نه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم. استدلال‌های ناقص این فرد طوری بود که بیش از آنکه برای مردم مؤمن و ارزش‌مدار دلگرم‌کننده باشد قند در دل فرصت‌طلبان و بدخواهان کشور و نظام آب می‌کرد.
این فرد که بدحجابی یا بی‌حجابی افراد را به علت عدم اقناع و انجام نشدن کارفرهنگی بر روی آن‌ها اعلام می‌کرد، به‌جای اینکه به‌عنوان یک روحانی پاسخگوی این عدم کار فرهنگی ادعایی خود باشد، مکرر این جمله را تکرار می‌کرد که ما (یعنی مجموعه دستگاه‌ها و نظام) حجاب را سیاسی و تبدیل به موضع تقابل مردم و نظام کرده‌ایم!
صدا و سیما نیز اگر کار ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نمی‌کند، کاش لااقل تبدیل به تریبونی برای خدشه به ارزش‌ها و زیر سؤال بردن کار ارزشمند نیروی انتظامی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن نشود.منبع: روزنامه کیهان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت

سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله با حمایت از «طرح نور»، تأکید کرد: در همهٔ ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امکان اشتباه وجود دارد، با تذکر رهبر انقلاب اشتباهات «طرح نور» رفع می‌شود نه اینکه کل طرح زیر سوال برود، بنابراین وظیفهٔ همه است که از این کار حمایت بکنند. منبع: فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • رادان: طرح نور با قوت ادامه دارد
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی