Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@14:38:16 GMT

ترکیب مورد نظر استراماچونی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۵۲۶

ترکیب مورد نظر استراماچونی مشخص شد

به گزارش وانانیوز، 

استقلالی‌ها از روزی که استراماچونی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، تمرینات پرفشار و منظمی را پشت سر می‌گذارند و دوران بدنسازی این تیم با جدیت پیگیری می‌شود. آبی‌پوشان پایتخت در حال حاضر نزدیک به یک ماه است که زیرنظر استراماچونی و دستیارانش تمرین می‌کنند و در این مدت چهار بازی دوستانه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن‌ها در ترکیه هم اردویی ۱۰ روزه برگزار کردند و پس از بازگشت به ایران، دوباره تمریناتشان را از سر گرفتند.

استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم به مانند پارسال نتوانست با تغییرات کم خودش را آماده کند و بازیکنانی مانند سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، پاتوسی، ایسما، منشا، روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر و... از این تیم جدا شدند. البته در بین آن‌ها بازیکنانی بودند که نتوانستند نظر استراماچونی را جلب کنند و با نظر سرمربی تیم از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

پس از این آمد و رفتن‌ها و جذب چند بازیکن جدید، آندره‌آ استراماچونی در چهار بازی دوستانه‌، بازیکنانش را محک زد و از ترکیب‌هایی استفاده کرد که تاحدودی در همه بازی‌ها یکسان بود و به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی استقلال با چند تغییر به ترکیب ایده‌آلش رسیده است.

او در خط یک از حسین حسینی استفاده کرده و به نظر می رسد او مرد شماره یک آبی ها در لیگ نوزدهم خواهد بود. همچنین در خط دفاعی سیاوش یزدانی، وریا غفوری، زکی پور و محمد دانشگر حضور خواهند داشت و  در خط میانی هم مسعود ریگی، رضا آذری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی مردان سرمربی ایتالیایی هستند .

در خط حمله با کنار گداشتن روح الله باقری، مرتضی تبریزی و دیاباته مردان استراماچونی خواهند بود و می توان به آنها سجاد آقایی را هم اضافه کرد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد