Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@19:07:14 GMT

احضار ضارب کودک آبدانی در شهرستان دیر به دادگاه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۵۶۵

به گزارش ایلنا، علی حسن‌پور دادستان بوشهر با بیان اینکه کودک آزاری در شهر آبدان شهرستان دیر در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: کودکی که در حین دست کاری به صندوق خیریه‌ای در شهر آبدان بود توسط شخصی مورد ایراد ضرب و جرح قرار می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه این واقعه در فضای مجازی انتشار می‌یابد، افزود: دادستان شهرستان دیر پس از مشاهده این واقعه، پرونده‌ ای تشکیل می‌دهد و حکم احضار شخص ضارب به دادستانی را به ضابطین دستگاه قضایی صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان بوشهر با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیقاتی است، افزود: شخص ضارب ربطی به مامور شهرداری آبدان نداشته و این اقدام انجام شده بر حسب وظیفه سازمانی نبوده بلکه به عنوان یک شهروند عادی بوده است.
 
حسن‌پور با اشاره به اینکه شخص ضارب باید پاسخگوی رفتار خود نسبت به کودکی که مورد ضرب و جرح قرار گرفته باشد، گفت: هنوز تمام جزئیات این حادثه مشخص نشده که پس از انجام مرحله تحقیقات اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری شهروند فضای مجازی کودک آزاری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام هویت ضارب حمله مرگبار به مرکز خرید سیدنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای‌نیوز، پلیس ایالت «نیو ساوت ولز» استرالیا اعلام کرد که «جوئل کوچی» مسئول حمله دیروز به مرکز خریدی در سیدنی بود که با مداخله پلیس به ضرب گلوله از پا درآمد.

براساس اعلام پلیس، کوچی ۴۰ ساله از نوعی مشکل روانی نامشخص رنج می‌برده است. بازپرسان تروریستی بودن پرونده را رد و با خانواده ضارب نیز صحبت کرده‌اند. آنتونی کوک، معاون کمیسر پلیس نیوساوت‌ولز دراین‌باره گفت: همچنان به جمع‌آوری اطلاعات درباره مجرم ادامه خواهیم داد اما در این مرحله کاملا روشن است که اختلالات روانی عامل این حادثه بوده است.

وی افزود: تا اینجای تحقیقات، هیچ اطلاعات، مدرک و اخباری مبنی بر اینکه این(چاقوکشی) با انگیزه‌ای خاص اعم از ایدئولوژیک یا غیره صورت گرفته باشد، در دست نداریم.

پلیس در ابتدا اعلام کرده بود که در این حادثه، ضارب پس از کشتن چهار نفر، به ضرب گلوله پلیس از پا در آمده است اما اندکی بعد آنتونی کوک شمار قربانیان را هفت نفر (به‌علاوه ضارب) اعلام کرد. این حمله در مرکز خرید «وستفیلد بوندی جانکشن» رخ داد.

کد خبر 6077537

دیگر خبرها

  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • تجمع مردم آبدان
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • اعلام هویت ضارب حمله به مرکز خرید سیدنی
  • اعلام هویت ضارب حمله مرگبار به مرکز خرید سیدنی