Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تخریب 70 منزل مسکونی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی آغاز شد. تاریخ انتشار: 10:14 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۱۵۸

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، تخریب بیش از ۷۰ واحد مسکونی فلسطینی‌ها با یورش نظامیان صهیونیست و بلدوزر‌های رژیم اشغالگر به محله وادی الحمص در جنوب قدس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصاویری از این اقدام که استاندار قدس آن را جنایت جنگی عنوان کرد را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین فلسطین اشغالی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه

۲۰۰ روز از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه می‌گذرد. طی این مدت اسراییل با حمایت تسلیحاتی و سیاسی آمریکا غزه را به منطقه‌ای غیرقابل سکونت برای غیرنظامیان تبدیل ساخته و بیش از ۲ میلیون نفر را در این باریکه آواره کرده است. 

شبکه الجزیره به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، گزارشی آماری درباره اتفاقات رخ داده طی این مدت در این باریکه منتشر ساخت. 

براساس این گزارش، ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی طی این مدت جان خود را از دست داده اند که از این میان، ۱۴ هزار و ۷۷۸ تن از آنها را کودکان تشکیل می‌دهد. این در حالی است که بیش از ۸ هزار نفر اکنون زیر آوار‌ها هستند که با پایان یافتن جنگ و خارج کردن اجساد آنها از زیر آوار، باید آنها را نیز به شمار شهدای غزه اضافه کرد. ۷۷ هزار و ۱۴۰ تن نیز زخمی شده اند. 

رژیم صهیونیستی با ایجاد موانع برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، به قحطی در این باریکه دامن زده است. تاکنون دستکم ۳۰ کودک فلسطینی به دلیل قحطی در غزه جان خود را از دست داده اند. 

مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جمله زیرساخت‌هایی است که صهیونیست‌ها طی این مدت به طور گسترده آنها را تحت بمباران قرار داده اند. آمار‌ها نشان می‌دهد ۴۸۵ تن از کادر درمان جان خود را در مراکز درمانی به دلیل همین حملات از دست داده اند. 

براساس آمار منتشر شده از سوی سازمان‌های بشردوستانه از جمله صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، ۱۷ هزار کودک فلسطینی یک یا هر دو والدین خود را طی جنگ از دست داده اند که همین موضوع تاثیر بسیار مخربی بر سلامت روان آنها گذاشته است. 

آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون فلسطینی به دلیل آواره شدن چندباره در مناطق مختلف غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده است. این در حالی است که ناتوانی مراکز درمانی برای ارائه خدمات، در کنار نبود بهداشت اولیه و آب آشامیدنی سالمی، این موضوع تشدید شده است. 

رژیم صهیونیستی همچنین ۳۱۰ تن از کادر درمان و ۲۰ روزنامه نگار را در غزه دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • تعداد شهدای بمباران دو منزل در رفح به ۲۴ نفر رسید
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه