Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها که در ماه تازه به پایان رسیده، به طور رسمی از لیست بازیکنانپرسپولیس توسط گابریل کالدرون کنار گذاشته شد، مدعی شده است که به دلایل فنی از لیست بازیکنان سرخ‌ها کنار گذاشته نشده است.

اخبار ورزشی- مصلح در این باره گفت:  قصد حاشیه‌سازی برای تیم محبوبم را ندارم ولی کالدرون در ارتباط با ماجرای مصدومیت من همیشه می‌گفت مواظب پایت باش! ما به تو نیاز جدی داریم، اما چند روز بعد به یکباره مرا در لیست خروج قرار داد که اصلاً برایم باورکردنی نبود! حتی جلسۀ من با باشگاه نیز ساعت‌ها به طول انجامید و راستش را بخواهید سردرد گرفتم و هیچ چیزی از آن نفهمیدم، من به دلایل فنی کنار گذاشته نشدم!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس افشاگری شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است

آقای کاوه علینقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ناشران طبق قانون از مالیات معاف هستند، اما دلایل مختلفی وجود دارد که تنها برخی از آن‌ها می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

وی افزود: قانون معافیت مالیاتی یا ضریب مالیاتی به درستی و به طور کامل اجرا نشده و بیشتر ناشران و کتابفروشان که می‌توانند از این قانون یا ضریب استفاده کنند از آن مستثنی شده اند.

عضو کارگروه مالیات اتحادیه ناشران گفت: " انجام ندادن تکالیف قانونی " یا " عدم ارائه اظهارنامه " از جمله دلایلی است که ممیزان برای اخذ مالیات ازبرخی ناشران عنوان می‌کنند.

آقای علینقی افزود: علت دیگری که ناشران مجبور می‌شوند مالیات بپردازند اشتباهاتی است که هنگام ارائه اظهارنامه به دلایل سهوی و از سر بی اطلاعی مرتکب می‌شوند.

وی افزود: مواردی هم در اظهارنامه مالیاتی باید تکمیل شود که متاسفانه سازمان مالیاتی اطلاع رسانی کافی نکرده است و این موضوع باعث شده حداقل نیمی از ناشران براثر اشتباه امکان استفاده از ظرفیت صفر مالیاتی را از دست بدهند.

وی گفت: اگر ممیز یا سر ممیز که بر کار‌ها نظارت دارد اشتباه کند تاوانش را ناشران پس می‌دهند، زیرا طبق قوانین یا بخشنامه‌هایی که در اداره مالیاتی وجود دارد ممیز و سرممیز نمی‌توانند کاری انجام دهند و این مودی مالیاتی است که باید به دنبال اعتراض و روند دادرسی باشد.

عضو کارگروه مالیات اتحادیه ناشران افزود: با این و جود که قانون علی الراس برای ممیز‌ها وجود ندارد ولی در نهایت این قانون اجرا می‌شود و ممیزان مبالغی را بدون مستندات قانونی در گزارش محاسبات مالیاتی لحاظ می‌کنند.
علینقی گفت: هنگامی که مودی معترض باشد به هیئت حل اختلاف ارجاع داده می‌شود و هیئت حل اختلاف، مرجع همان نظر ممیز است و تخفیف را برای ممیز ارائه و کمتر به این مستندات قانونی اشاره می‌کند.

حدود بیست سال گذشته مطابق با بند ل ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی و قرآنی (دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های ذی‌ربط)، فرهنگی و هنری که به موجب مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شوند، از پرداخت مالیات بر درآمد عملکرد معاف شدند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • دلایل افزایش وزن که از آن بی خبر هستید
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • به این دلایل هسته‌های خرما را دور نریزید