Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تا پنجم مردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه امسال برای اولین بار ارسال آثار تنها از طریق سایت اطلاع رسانی سپهر سوره به نشانی www.artfest.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir امکان پذیر بود و نظر به اینکه امکان آپلود فیلم اجرای متقاضیان شرکت در جشنواره با مشکلاتی مواجه شد اعلام می کند که ضمن تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره تا پنجم مردادماه سال جاری، امکان ارسال آثار به صورت فیزیکی برای علاقه مندان و شرکت کنندگان وجود دارد و آثار ارسالی در دبیرخانه جشنواره در سایت آپلود خواهد شد .

لذا هنرمندانی که امکان ارسال اثر خود از طریق سایت www.artfest.ir را نداشته اند می توانند تا پنجم مرداد ماه و با تکمیل فرم های مربوطه فیلم اجرای خود را از طریق سی دی به آدرس دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت ارسال کنند .

نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت 22 تا 24 مرداد ماه و در بخش های بین الملل، سراسری، جنبی و ویژه برگزار می‌شود که بخش سراسری این جشنواره خود شامل بخش های گروه نوازی، تک نوازی و مولودی خوانی است که علاقمندان می توانند در هر کدام از بخش های اعلام شده و بر اساس مقررات جشنواره آثار خود را ارسال کنند .

علاقه مندان و شرکت کنندگان می توانند برای دریافت فایل فراخوان و ارسال آثار خود به جشنواره به سایت http://www.artfest.ir/  مراجعه کرده و یا آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج – خیابان شهید تعریف – پایین تر از بیمارستان شهید قاضی کدپستی 6617615651 ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33243624 و 33227125 با پیش شماره 087 تماس بگیرند.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بیمارستان جشنواره بین المللی شماره تلفن ارسال نوای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک