Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:19:12 GMT

احضار ضارب کودک آبدانی در شهرستان دیر به دادگاه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۶۶۹

احضار ضارب کودک آبدانی در شهرستان دیر به دادگاه

دادستان بوشهر با اشاره به کودک آزاری در شهر آبدان شهرستان دیر گفت: پس از انتشار این موضوع در فضای مجازی دادستان شهرستان دیر حکم احضار ضارب به دادستانی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، علی حسن‌پور دادستان بوشهر با بیان اینکه کودک آزاری در شهر آبدان شهرستان دیر در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: کودکی که در حین دست کاری به صندوق خیریه‌ای در شهر آبدان بود توسط شخصی مورد ایراد ضرب و جرح قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه این واقعه در فضای مجازی انتشار می‌یابد، افزود: دادستان شهرستان دیر پس از مشاهده این واقعه، پرونده‌ ای تشکیل می‌دهد و حکم احضار شخص ضارب به دادستانی را به ضابطین دستگاه قضایی صادر می‌کند.

دادستان بوشهر با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیقاتی است، افزود: شخص ضارب ربطی به مامور شهرداری آبدان نداشته و این اقدام انجام شده بر حسب وظیفه سازمانی نبوده بلکه به عنوان یک شهروند عادی بوده است.
 
حسن‌پور با اشاره به اینکه شخص ضارب باید پاسخگوی رفتار خود نسبت به کودکی که مورد ضرب و جرح قرار گرفته باشد، گفت: هنوز تمام جزئیات این حادثه مشخص نشده که پس از انجام مرحله تحقیقات اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دستگاه قضایی شهرداری فضای مجازی کودک آزاری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شهرستان‌های جنوبی از جمله کنگان جم و دیر با ۳۲.۵ تا ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش باران در استان بوشهر است. - اخبار استانها -

علیرضا بهادری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به اینکه سامانه بارشی از اوایل فردا از استان بوشهر خارج می‌شود اظهار داشت: از فردا به‌تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر تا اوایل هفته آینده آرام است.

وی به آمار مجموع بارش ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر در سامانه بارشی اخیر تاکنون پرداخت و افزود: با توجه به اینکه سامانه بارش باران در جنوب استان بوشهر متمرکز است در 24 ساعت گذشته بیشتر میزان بارش باران در کنگان با 50 میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه پس از کنگان شهرستان جم با 43 میلیمتر رکورددار بارش باران در استان بوشهر است گفت: در شبانه‌روز گذشته در شهرستان دیر 32.4 میلیمتر بارش باران ثبت شده و شهرستان عسلویه به‌عنوان شهرستان چهارم جنوب استان بوشهر 27.8 میلیمتر باران بارید.

بهادری با اشاره به میزان بارش باران در دشتی و تنگستان به ترتیب 6.8 و 4.5 میلیمتر خاطرنشان کرد: در مرکز استان بوشهر 2.7 میلیمتر بارش باران ثبت شده است و ایستگاه‌های هواشناسی دشتستان، گناوه، دیلم و خارگ را کمترین بارش باران در شبانه‌روزی گذشته ثبت کرده‌اند.

وی با اشاره به سرعت وزش باد تا 50 کیلومتر بر روی خلیج فارس تصریح کرد: با توجه به وزش باد شدید، خلیج‌فارس مواج است و از فردا چهارشنبه با فروکش شدن جهت جریانات جوی انتظار می‌رود شرایط دریایی تا حدودی آرام‌تری داشته باشیم.

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا در استان را 60 تا 120 سانتیمتر اعلام و بیان کرد: تا اوایل وقت فردا ارتفاع موج دریا در نوار ساحلی مناطق جنوبی و مرکزی استان بوشهر در برخی ساعات 90 تا 180 گاهی تا 210 سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد
  • کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د