Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: امسال در کشور ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به سیل زدگان پرداخت شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه گفت: در بحران سیل سالجاری ۲۴ شرکت بیمه درگیر پرداخت خسارت به سیل زدگان در سه استان گلستان، خوزستان و لرستان شده اند.

وی گفت: با تلاشی که شرکت‌های بیمه در کشور کردند موفق شدیم بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های سیل زدگان را پرداخت خسارت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیمانی ادامه داد: الباقی کسانی که هم درسیل خسارت دریافت نکردند دچار نقص در پرونده بوده و در تلاش هستیم که بزودی مشکل آن‌ها را هم برطرف کنیم.

سلیمانی در خصوص خدمات جدید در صنعت بیمه هم گفت: حدود ۲۰ درصد به خدمات و شرکت‌های بیمه برای مردم اضافه شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال آن را به ۵۰ درصد برسانیم.

وی افزود: تمام تلاش شرکت‌های بیمه در ارتقای خدمات بهتر به مشتریان است و تلاش مان بر آن است تا خدمات بیمه نوین را برای مردم ملموس‌تر کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس کل بیمه مرکزی خسارت به سیل زدگان صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور

رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_در گفت‌گوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

منبع: ایرنا کد خبر 745851

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • مواجهه خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها