Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیادمسکن گفت: حدود ۴۷ هزار واحد مسکونی در استان‌های سیل‌زده نیازمند تعمیر بوده و تاکنون ۲۶ هزار واحد تعمیر و به مردم تحویل داده شده است. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علیرضا تابش در جمع خبرنگاران با اشاره به سرعت گرفتن روند نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: حدود 47 هزار واحد مسکونی در استان‌های سیل‌زده نیازمند تعمیر بوده که بخشی از اقدامات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون تعمیر بیش از 26 هزار واحدمسکونی در این مناطق به اتمام رسیده و تحویل مردم شده است.

رئیس بنیادمسکن کشور بیان داشت: تعمیر بقیه واحدهای مسکونی نیز در یکماه اخیر شتاب گرفته است و هر روز بر تعداد این واحدها افزوده می‌شود.

4000 واحدمسکونی ارزان‌قیمت در گلستان ساخته می‎شودآخرین وضعیت بازسازی 21000 واحدمسکونی خسارت‌دیده در گلستان؛ 5000 واحد تحویل مردم شدآغاز ساخت 4200 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان؛ تعمیرات 3400 واحد به اتمام رسید

وی گفت: حدود 30 هزار پرونده نیز برای واحدهای مسکونی احداثی تشکیل شده است که کار ساخت حدود 16 هزار واحد آغاز شد.

تابش اظهارداشت: تا کنون کار ساخت بیش از چهار هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ستادهای بازسازی و دولت این است تا واحدهای تعمیراتی تا پایان مردادماه و واحدهای احداثی نیز تا پیش از شروع سال آینده به پایان برسد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی