Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با انتشار پیامی انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در متن پیام سهیل دادخواه آمده است:

"حضرت حجت‌الاسلام ‌والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده

بدین وسیله مراتب انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری به سمت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه دانش، اخلاص و ارتباط مؤثر جنابعالی با مردم غیور و همیشه در صحنه استان هرمزگان، این سنگر باشکوه که ضامن استحکام وحدت ملی و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی است، بیش‌ازپیش منشأ اثر خیروبرکت باشد.

این جانب به نمایندگی از مجموعه جهادگران جهاد دانشگاهی هرمزگان و به تاسی از فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در جمع علما، فضلا و ائمه جمعه  سراسر کشور مبنی بر تأکید ایشان بر دل بریدن مسئولین و ملت از بیگانگان و تکیه ‌بر خود و مراجعه به توانایی جوانان مجموعه‌هایی چون جهاد دانشگاهی، همچون گذشته آمادگی خود را برای همکاری کامل با نماینده معزز ولی‌فقیه در استان هرمزگان برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در آستانه "گام دوم انقلاب اسلامی" و همچنین رفع مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت استان هرمزگان با تکیه‌ بر نیروهای جوان، جهادی، انقلابی و توانمند، اعلام می‌دارد.

آرزومند توفیق روزافزون و سربلندی حضرتعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی – سیاسی و اجتماعی از درگاه خداوند متعال می باشم."

رییس جهاد دانشگاهی استان همچنین در پیامی جدا گانه از خدمات ارزشمند آیت‌الله نعیم‌آبادی در استان هرمزگان تقدیر کرد.در متن این پیام سپاس آمده است."

"حضرت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

با سلام و احترام و آرزوی طول عمر با برکت

تلاش‌های صادقانه و خالصانه شما آیینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. تکاپوی اثرگذار شما در استان هرمزگان را ارج نهاده و وجودتان را مایه افتخار و مباهات کشور عزیزمان می‌دانیم و اکنون که دوران غرورآفرین و با برکت خدمت بی چشمداشت خود را در جایگاه امامت جماعت بندرعباس و نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان پشت سر می گذارید، این جانب و مجموعه فرزندان شما در نهاد جهاد دانشگاهی استان وظیفه خود می دانیم به پاس تمام حمایت هایی که طی این سالها از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اجتماعی جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان داشتنید مراتب سپاس خود را به جای آوریم.

موجب افتخار است که مجموعه جهاد دانشگاهی هرمزگان طی سالهای نمایندگی و امامت حضرتعالی، منتهای توان خود را در عمل به توصیه‌های عالمانه اتان برای تاباندن نور علم بر نقاط کور و تاریک جامعه به کار بست و توفیق آن را پیدا کرد تا با نوآوری های فنآورانه ی جهادگران جوان، در تحقق ایده هایی همچون استفاده از ظرفیت رطوبت هوا یا به تعبیرخاصتان "دریای دوم" (شرجی) گام بلندی در بومی سازی دانش و پژوهش های بنیادین در استان بردارد و این مهم میسر نمی شد مگر با حمایت های بی دریغ و پدرانه حضرتعالی.

خاطره گفتمان سازی های آگاهانه و تلاش های بی‌شائبه شما در این استان هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد؛ همه را ارج نهاده و سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم."


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماینده ولی فقیه ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور سجاد لطفی دبیر این‌کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم‌افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی «بومتن» و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش‌های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح‌ها و پویش‌های هنری و فرهنگ‌سازانه با هدف اجتماعی‌سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی، به عنوان متولی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی حوزه مد و لباس کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 6085414 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه