Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@22:46:36 GMT

مظاهر فساد و فقر ریشه‌کن شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۸۷۴

مظاهر فساد و فقر ریشه‌کن شود

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، این مرجع تقلید شب گذشته، 30 تیرماه در دیدار با تولیت ‌آستان قدس حضرت ثامن الحجج(ع)، ضمن تشکر از زحمات و خدمات ایشان در این مدت کوتاه گفت: بحمدالله در شرایط کنونی آستان قدس علاوه بر قطب زیارتی تبدیل به یک قطب فرهنگی مهم شده که مورد توجه همه کسانی است که از خارج و داخل می‌آیند و از آن بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته نباید به وضع موجود قناعت کرد، باید در تقویت آن کوشید، اما نباید از دو موضوع مظاهر فساد و فقر غفلت کرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی بیان کرد: اگر با مظاهر فساد از جمله مسئله بدحجابی و بی‌حجابی و همچنین مظاهر فقر حتی در حواشی مشهد مبارزه نشود خاطره خوبی برای زوار ‌نخواهد داشت.

وی افزود: باید مسئولان ‌شهر با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است از مظاهر فساد و فقر بکاهند و آن‌ها را به حداقل برسانند تا زواری که از داخل و خارج می‌آیند با خاطره بسیار خوبی از اینجا بروند و ما توفیق آن‌ها را در این زمینه از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پایان گفت: امیدواریم این قطب فرهنگی، روز به روز با همت ‌تولیت، درخشش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم فساد فقر بدحجابی مکارم شیرازی مشهد مقدس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد

دولت ونزوئلا در راستای تحقیقات درباره میلیاردها دلار درآمد مفقود شده شرکت نفتی PDVSA، دو مقام عالی رتبه انرژی را در روز یکشنبه پس از دستگیری وزیر نفت سابق، بازداشت کرد.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: اریک پرز، معاون وزیر نفت و خوان سانتانا، معاون وزیر در امور گاز، روز شنبه دستگیر شدند. این بازداشت‌ها پس از دستگیری طارق العسیمی، وزیر نفت سابق در سه شنبه گذشته و یک سال پس از استعفای او، صورت گرفت. العسیمی به خیانت و پولشویی در ارتباط با برنامه‌ای متهم شده که در آن، میلیاردها دلار درآمد نفتی، ناپدید شده است.

وزارت نفت ونزوئلا درباره این دستگیری‌ها که چند ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۷ ژوئیه انجام شده است، اظهارنظر نکرد.

سیمون زِرپا، وزیر دارایی سابق و سامارک لوپز بازرگان، به اتهامات خیانت و پولشویی دستگیر شده‌اند. تاکنون، بیش از ۵۰ نفر تاکنون دستگیر شده‌اند که شامل قضات، مقامات منتخب، بازرگانان و مدیر سازمان نظارت بر رمزارز ونزوئلا بوده‌اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمریکا اعلام کرده که اگر دولت ونزوئلا، به شروط واشنگتن در زمینه برگزاری انتخابات عمل نکند، مجوز نفت و گاز که در ۱۸ آوریل منقضی می‌شود را تمدید نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»
  • نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • حدّ ترخّص در سفرهای هوایی چگونه مشخص می گردد؟
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد